شهرستان ها

شبکه هیئت و تشکل های دینی حرکت آفرین باشند

بابل- مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با تاکید براینکه شبکه هیئت و تشکل های دینی حرکت آفرین باشند، گفت: باید شبکه ها در قالب جبهه ای واحد به گفتمان سازی بپردازند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدمهدی شریف تبار بعدازظهر پنجشنبه در جلسه هم اندیشی هیئت و تشکل‌های دینی استان مازندران بابیان اینکه آن چه می‌تواند حرکت آفرین باشد، شناخت زمانه است، افزود: جبهه و جمع باید تشکیلات درست و حسابی برخوردار باشد.

وی با اظهار این که باید در قالب گروهی و جمعی و تشکل‌ها به میدان بیائیم، افزود: تا رسیدن به طلایه داری سربازان حضرت ولی عصر (عج) باید با اندیشه ورزی و گفتگو بتوانیم، ادبیات را به گفتمان فراگیر تبدیل کنیم.

وی با عنوان اینکه تشکل‌ها وهیئت ها در عصر حضور دارای ارزش محسوب می‌شوند، گفت: باید دریک جبهه و علم واحد بتوانیم اهداف و برنامه‌ها را پیش بریم.

محمد حسین طبرستانی دبیر شورای هماهنگی تشکل‌های دینی مازندران نیز گفت: سه اتوبوس دانش آموزی شامل فعالان شاخص دانش آموزی برای زیارت عتبات عالیات روانه کربلای معلی می‌شوند.

وی با اشاره به انتخاب شبکه هیئت مذهبی و تشکل‌های دینی در استان گفت: این شبکه در شهرستان‌های استان مازندران راه اندازی می‌شود و اولین همایش شبکه هیئات مذهبی استان قبل از محرم سال جاری برپا می‌شود.

وی خواهان ایجاد جبهه واحد برای فراگیری عملیات شبکه هیئات مذهبی در استان شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا