شهرستان ها

شخصیت تیمی نساجی در حال شکل گیری است

قائمشهر- سرمربی تیم نساجی مازندران از هواداران خواست تا از این تیم حمایت کنند و گفت: شخصیت تیمی نساجی در حال شکل گیری است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی رحمتی درنشست خبری بعد از تساوی یک بر یک با سپاهان اصفهان در بازی هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر با تشکر از هواداران بابت از هواداران بابت حمایت و تشویق بازیکنان تشکر می‌کنم از بازیکنان تیم نساجی که خوب و با جان و دل بازی کردند تقدیر کردند.

وی با بیان اینکه بازیکنان ما هنوز ترس دارند و چهار روز دیگر باید با تیم تا بن دندان مسلح تراکتور بازی کنیم و پنج روز بعد هم باید در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنیم، افزود: امروز از بازیکنان خواستم که به هواداران نشان بدهند که این تیم برای آنها چقدر ارزشمند است.

وی با عنوان اینکه فشار روی ما بسیار زیاد است، بسیاری از بازیکنان ما با مصدومیت بازی می‌کنند، از هواداران خواست تا از این تیم حمایت کنند و ادامه داد، بچه‌ها در این دو بازی اخیر نشان دادند که شخصیت تیمی ما در حال شکل‌گیری است و فقط با حمایت می‌توانیم این تیم را به جایگاه واقعی خودش برسانیم.

رحمتی تصریح کرد: جوانان ما امروز بسیار پخته بازی کردند و در بازی‌های آینده نیز از آنها استفاده خواهیم کرد.

سرمربی تیم نساجی با اظهار اینکه ما همیشه دنبال خوب بازی کردن هستیم، با اشاره به آنالیز تیم سپاهان گفت: این تیم در خط وسط زمین بازی می‌کند و تمامی برنامه‌های ما پششت خط دفاعی این تیم بوده است.

وی گفت: مقداری موقعیت سوزی تیم نساجی را می‌توان به پای خستگی و شرایط بازیکنان گذاشت و فاصله امتیازی تیم‌ها به هم نزدیک است و با حمایت از تیم جوان نساجی می‌توان، آینده بهتری داشت.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا