شهرستان ها

شرجی در استان بوشهر افزایش می‌یابد

بوشهر- کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: پیش‌بینی می‌شود که در هفته پیش رو رطوبت و شرجی هوا در سطح استان افزایش یابد.

طلیعه محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که در برخی از ساعات امروز، فراساحل شمالی و مرکزی استان به‌دلیل وزش بادهای شمالی تا حدودی مواج خواهند بود.

وی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود که در هفته پیش رو با تغییر جهت وزش باد به‌سمت جنوب، رطوبت و شرجی هوا در سطح استان افزایش یابد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: برای ساعات آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: جهت وزش باد متغیر، غالباً شمال غربی تا جنوب غربی گاهی جنوب شرقی، با سرعت هشت تا ۲۸ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و امشب در برخی از ساعات در فراساحل شمالی و مرکزی استان، غالباً شمال غربی با سرعت ۱۶ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.

محمدی بیان کرد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتی‌متر و امشب در برخی از ساعات در فراساحل شمالی و مرکزی استان، ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی تا ۱۵۰ سانتی‌متر پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۲۰ دقیقه، جزر اول ساعت چهار و ۴۴ دقیقه، مد دوم ساعت ۱۱ و ۱۴ دقیقه و جزر دوم ساعت ۱۸ و ۳۲ دقیقه خواهد بود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا