شهرستان ها

شرکت بیش از ۳۰ هزار نفر در برنامه‌های ورزش همگانی روستایی اردبیل

اردبیل- مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از شرکت ۳۰ هزار و ۹۰۰ نفر در برنامه‌های ورزش همگانی و روستایی در آبان ماه خبر داد.

محمدعلی پهناور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در مورد توسعه ورزش همگانی و روستایی در آبان ماه سال‌جاری، اظهار کرد: بیش از ۸۰۸ برنامه فرهنگی، ورزشی توسط گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی در آبان ماه اجرا شده که با اجرای این برنامه‌های فرهنگی، ورزشی بیش از ۳۰ هزار و ۹۰۰ نفر از بانوان و آقایان استان اردبیل توانستند در این برنامه‌ها مشارکتی فعال داشته باشند.

وی تصریح کرد: پیاده‌روی، ورزش صبحگاهی، کوه‌روی و کوه‌پیمایی، دوچرخه‎‌سواری، اجرای همایش‌ها و جشنواره‌های ورزشی، مسابقات محلات، برنامه‌های فرهنگی، برنامه‌ها و کلاس‌های آموزشی و ورزشی، مسابقات کارکنان، مسابقات ورزشی و گلگشت‌ها از برنامه‌هایی است که توسط گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی به اجرا درآمده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: به تفکیک برنامه‌های اجرایی بیش از ۲۲ برنامه پیاده‌روی با حضور بیش از سه هزار و ۲۴۵ نفر از بانوان و آقایان و همچنین برنامه کوه‌روی و کوه‌پیمایی به تعداد ۵۰ برنامه و با حضور ۹۲۶ نفر از علاقه‌مندان به کوه انجام گرفته است.

پهناور تعداد برنامه‌های ورزش صبحگاهی برگزار شده در سطح استان اردبیل را ۲۵۹ مورد اعلام کرد که با حضور ۶ هزار و ۶۷۴ نفر از بانوان و سه هزار و ۹۳۰ نفر از آقایان اجرا شده و همایش‌ها و جشنواره‌های ورزشی، برنامه‌های فرهنگی و برنامه‌ها و کلاس‌های آموزشی و ورزشی نیز یکی دیگر از فعالیت‌های تئوری و عملی گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی اداره کل ورزش و جوانان اردبیل بوده که جمعاً به تعداد ۱۸۳ برنامه با حضور نزدیک به ۶ هزار و ۹۱۲ نفر از بانوان و آقایان انجام گرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ۲۴ مسابقات محله، ۲۵ مسابقه کارکنان و ۱۹۱ مسابقه ورزشی در سطح استان توسط گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی اجرا شده که در این برنامه‌ها هشت هزار و ۶۵۴ نفر از علاقه‌مندان به مسابقات ورزشی حضور یافتند.

پهناور اضافه کرد: توسط گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی در سطح استان اردبیل ۹ همایش دوچرخه‌سواری برای بانوان با شرکت ۱۳۲ نفر از بانوان و ۱۵ همایش دوچرخه‌سواری برای آقایان با شرکت ۵۶۰ نفر از آنها برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: اجرای گلگشت‌ها با رعایت ایمنی به تعداد ۳۰ گلگشت بوده که ۱۷۰ نفر از بانوان و ۲۹۸ نفر از آقایان علاقه‌مند به برنامه‌های گلگشت در این برنامه‌ها حضور یافتند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا