شهرستان ها

شعب ویژه جرائم انتخاباتی در استان سمنان تشکیل شد

سمنان_ رییس کل دادگستری استان سمنان از تشکیل شعب ویژه جرائم انتخاباتی در استان خبر داد و گفت: در صورت وقوع جرم به صورت فوری خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد صادق اکبری غروب چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی دادگستری سمنان با بیان اینکه شعب ویژه جرایم انتخاباتی در استان تشکیل شده است، ابراز داشت: در این خصوص از کادر قضائی مجرب و کار آزموده بهره گرفته شده است.

وی افزود: اگرچه مردم استان سمنان همواره بر قانون مداری در تمامی انتخابات حضور داشتند اما به این دلیل این شعب راه اندازی شدند که در صورت وقوع در اسرع وقت و خارج نوبت به آن رسیدگی شود.

رئیس کل دادگستری استان سمنان بابیان اینکه مجموعه دادگستری نه تنها در انتخابات ریاست جمهوری بلکه در تمامی دوره‌ها همواره بر بی طرفی گام برداشته است، ابراز داشت: در صورت احتمالی بروز جرایم انتخاباتی نیز همین رویه بی طرفی پیش خواهیم گرفت.

اکبری در ادامه تصریح کرد: رعایت قانون مداری در ابعاد مختلف در ابعاد مختلف طی برگزاری فرایند انتخابات در دستور کار است و حسن اجرای امور پیگیری می‌شود.

وی افزود: مردم استان سمنان با مشارکت حداکثری خودشان در انتخابات پیشین فضای عاری از تخلف و جرم را همواره رقم زدند که از این رو کارنامه این خطه درخشان است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا