شهرستان ها

شمس آذر- نساجی جدال جوان‌ها

قزوین- دیدار حساس شمس آذر و نساجی را باید جدال سرمربیان جوان لیگ برتر برای کسب ۳ امتیاز حساس دانست.

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: دیدار عقب مانده از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال در حالی در قزوین برگزار می‌شود که شرایط هر دو تیم شمس آذر و نساجی به گونه‌ای است که دو تیم جز سه امتیاز به چیز دیگری قانع نیستند.

در این بازی که ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه بعد از ظهر پنجشنبه در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار می‌شود شمس آذر در حالی میزبان نساجی است که ۶ بازی آخر خود را بدون شکست پشت سر گذاشته و توانسته از این حیث بعد از تیم بزرگ استقلال در جایگاه دوم قرار بگیرد.

شمس آذر که بعد از تراکتورسازی به طور مشترک با سپاهان و بالاتر از استقلال قوی‌ترین خط حمله لیگ برتر را دارد با تفکرات دقیقی یکی از هجومی ترین خطوط حمله لیگ برتر را دارد.

اما این در حالی است که شمس آذر از ابتدای فصل تا به امروز نتوانسته در داخل خانه به پیروزی دست پیدا کند و بدون شک دقیقی و بازیکنان او در این بازی به چیزی جز اولین سه امتیاز خانگی فکر نمی‌کنند.

فقط کسب سه امتیاز

این میل به کسب سه امتیاز را می‌توان در صحبت‌های مهرداد کریمیان مربی شمس آذر در جمع اصحاب رسانه را دید.

کریمیان تاکید کرد: دنبال اولین سه امتیاز خانگی در لیگ برتر و خوشحالی هواداران و مردم قزوین هستیم و امیدواریم با حمایت هواداران به این موفقیت دست پیدا کنیم.

مربی شمس آذر تصریح کرد: بازیکنان خوب و با کیفیتی داریم و امیدوارم اولین برد خانگی را فردا در برابر نساجی از آن خود کنیم.

همچنین سعید دقیقی به دلیل دو اخطاره بودن باید بازی تیم خود را از جایگاه تماشاگران دنبال کند.

اما در سوی دیگر میدان یاران مهدی رحمتی برای فرار از بحران به چیزی جز سه امتیاز سخت فکر نمی‌کنند.

نساجی که بعد از مسابقات لیگ آسیا توانست در اولین دیدار خود تیم قعر جدولی استقلال خوزستان را شکست دهد حال به دنبال دومین پیروزی متوالی خود و عبور از بحران است.

فقط پیروزی برای آشتی با هواداران

نساجی در حالی به مصاف یکی از قوی‌ترین خطوط حمله لیگ می‌رود که خود جزو سه تیم ضعیف در خط حمله است و در ۱۰ بازی خود در لیگ برتر ۱۲ بار دروازه خود را بازشده دیده است.

شمس آذر- نساجی جدال جوان‌ها

رحمتی که حمایت مدیران باشگاه را در پشت سر خود دارد برای جلب رضایت هواداران تیم نساجی به تنها سه امتیاز حساس این دیدار فکر می‌کند.

وحید رضایی مربی نساجی مازندران معتقد است: سید مهدی رحمتی نیز با باشگاه قراردادی دو ساله دارد و باشگاه نیز حمایت خود را از او اعلام کرده و بدون شک در سایه این حمایت و همکاری نتایج قابل قبولی خواهیم گرفت.

حال باید دید مصاف دو مربی جوان کشور در زیر بارش باران شهر قزوین به چه شکلی پایان خواهد یافت.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا