شهرستان ها

شمیم خوش عطر محمدی در سنندج به مشام می‌رسد

سنندج- با فرا رسیدن هفته وحدت، مردم شهر سنندج در حال برپایی بزرگترین جشن خیابانی در این شهر هستند و شمیم‌عطر محمدی در این شهر به مشام می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز جمعه شهر سنندج آماده برگزاری مراسم جشن امت احمد (ص) شده و در گوشه و کنار این شهر شمیم خوش عطر محمدی به مشام می‌رسد.

میلاد پیامبر رحمت و کرامت که می‌شود هر ساله جشن و نشاط میان مردم سنندج برپا است و امسال مردم شهر مؤمن و متدین سنندج خود را آماده برگزاری بزرگترین جشن محمدی کرده است.

مردم دیار کردستان از هر کوی و برزن خود را به میعادگاه شهر عاشقان پیامبر رسانده‌اند تا در جشن پیامبر اکرم شرکت کنند.

غرفه‌های برپایی جشن با همراهی مردم شهرهای مختلف استان کردستان در حال برپایی است و هرکس تنها به عشق پیامبر امروز آمده تا در جشن بزرگ امت احمد شرکت کند.

سنندج تا دقایقی دیگر شور و نشاط دیگری از جنس ارادت به پیامبر رحمت و مهربانی را تجربه خواهند کرد و در جشن خیابانی مهمانی امت احمد برنامه‌های متنوعی را اجرا خواهند کرد.

در این میان آنچه که بیشتر به چشم می‌آید عشق و شور نوجوانان و جوانانی بوده که تنها به شوق میلاد پیامبر رحمت گردهم آمده‌اند و هر کس گوشه‌ای از کار را گرفته است.

امروز همه و همه آمده‌اند تا بگویند که همه در زیر لوای پرچم امت احمد متحد هستند و شیعه و سنی خود را در جشن پیامبر خوبی‌ها شریک بدانند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا