شهرستان ها

شناسایی پیکر شهید ‌«رضا عباسی»‌

کرمانشاه- معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: پیکر شهید مدافع حرم «رضا عباسی» به همراه هفت شهید دیگر بعد از سال‌ها شناسایی شده و به وطن بازمی‌گردد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید بهشتی‌راد اظهار کرد: پیکر مطهر شهید مدافع حرم «رضا عباسی» بعد از سال‌ها دوری از وطن از طریق تطبیق نمونه DNA در مرکز ژنتیک نور دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج) سپاه شناسایی، تأیید و به میهن اسلامی بازگشته است.

وی افزود: این شهید والامقام از بسیجیان بود و به کار مکانیکی مشغول بود و با توجه به علاقه بسیاری که به شهادت داشت، به مدت دو سال برای اعزام به سوریه منتظر بود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) گفت: شهید عباسی در نهایت سال ۹۳ برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) عازم سوریه شد و در سال ۹۴ در منطقه خان طومان حلب پس از رشادت‌های بسیار به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

بهشتی‌راد افزود: پیکر مطهر این شهید به همراه هفت شهید دیگر روز پنجشنبه برای طواف و زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) عازم مشهد مقدس خواهد شد و پس از طواف به استان‌های خود اعزام می‌شوند.

وی بیان کرد: زمان برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید والامقام در استان کرمانشاه متعاقباً اعلام خواهد شد.

گفتنی است، شهید «رضا عباسی» هفتمین شهید مدافع حرم استان کرمانشاه یکم آبان ۵۸ در شهرستان صحنه متولد شد و در زمستان ۱۳۹۴ در منطقه خان طومان سوریه به شهادت رسید و پدر این شهید والامقام نیز سال گذشته با تحمل هفت سال انتظار برای پیکر فرزند، چشم از جهان بست.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا