شهرستان ها

شناسایی ۵ نقطه خطرآفرین در سواحل خمام

خمام- فرماندار خمام از شناسایی ۵ نقطه خطرآفرین در سواحل این شهرستان خبر داد و گفت: در این ۵ نقطه پرخطر، ۱۰ نفر مراقب تعریف شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسفندیار جوشن عصر یکشنبه در نشست ساماندهی سواحل در خمام، اظهار کرد: آرامش بخشی و ایجاد نظم و انضباط اجتماعی در سواحل از مطالبات مردم و مسافران است.

وی با تاکید بر لزوم ساماندهی سواحل افزود: ستاد ساماندهی سواحل در خمام به شکل جدی فعال شده است.

فرماندار خمام از شناسایی ۵ نقطه خطرآفرین در سواحل این شهرستان خبر داد و بیان کرد: در این ۵ نقطه پرخطر، ۱۰ نفر مراقب تعریف شده است که این تعداد در سال گذشته فقط ۶ نفر بوده است.

جوشن با تاکید بر لزوم امنیت بخشی به سواحل خمام اضافه کرد: گروه‌های امدادی، تیم هلال احمر و پلیس در نظم و امنیت بخشی سواحل خمام همراه هستند.

وی از برگزاری مسابقات فوتبال و والیبال ساحلی در خمام خبر داد و افزود: برای غنابخشی به اوقات فراغت جشنواره‌ها و برنامه‌های ورزشی و فرهنگی خوبی در سواحل طرح ریزی شده است.

فرماندار خمام با اشاره به قرارگیری در آستانه محرم و صفر و تقارن آن با تعطیلات تابستانه بیان کرد: برنامه فرهنگی و اعتقادی خوبی در ایام محرم در سواحل خمام طرح ریزی شده که اجرای موفق این برنامه‌ها نیازمند حضور و همراهی متولیان فرهنگی است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا