شهرستان ها

شهادت ۲ مأمور فراجا در حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان

زاهدان – فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان شهادت دو مأمور فراجا در جریان حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان را تأیید کرد.

 به گزارش خبرنگار مهر، سردار دوستعلی جلیلیان ظهر شنبه به رسانه‌ها گفت: صبح امروز کلانتری ۱۶ شهرستان زاهدان که در واقع برای ارائه خدمات قضایی و انتظامی به شهروندان میزبان پذیرش مراجعین بود شاهد ورود تعداد چهار نفر از اعضای گروهک‌ها و معاندین کوردل در پوشش ارباب‌رجوع بود.

 وی ادامه داد: سرباز نگهبان باید اقدام شجاعانه قصد جلوگیری از ورود این افراد مسلح را داشته که توسط معاندین به درجه رفیع شهادت نایل می‌آید.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: این افراد بعد از اینکه وارد کلانتری می‌شوند قصد ورود به فضای اداری و اتاق‌ها را دارند که تعدادی از شهروندان هم حضور داشتند.

سردار جلیلیان ادامه داد: با شجاعت همکاران من در کلانتری از ورود آنها جلوگیری و در ابتدای امر یک نفر به هلاکت می‌رسید.

وی با بیان اینکه در ادامه نزدیک به یک ساعت درگیری ادامه داشت، یادآور شد: در اقدام مقابله‌به‌مثل همکاران ما درحالی‌که معاندین و گروهک‌ها به انواع سلاح‌ها مجهز بودند – هم جلیقه انتحاری، هم نارنجک، هم سینه خشاب، سلاح‌های انفرادی و سلاح‌های جمعی داشتند – اما حجم آتش همکاران من به حدی بود که این افراد در همان ابتدای عملیات هر چهار نفر زمین‌گیر شدند و به هلاکت رسیدند.

 فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در جریان این حمله تروریستی دو نفر از همکاران ما به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

بنابراین گزارش، ‌۲ نفر از عوامل کلانتری ۱۶ زاهدان، ستوان «علیرضا کیخا» و سرباز وظیفه «رشیدی» پس از مقاومت جانانانه در جریان حمله تروریستی امروز به شهادت رسیدند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا