شهرستان ها

شهرداری میاندوآب ۶ ماه است با سرپرست اداره می‌شود

ایلنا از آذربایجان غربی خبر می‌دهد:

شهرداری میاندوآب ۶ ماه است بدون شهردار و صرفا با یک سرپرست آن هم با اختیارات محدود، امور خود را می‌گذراند.


به گزارش خبرنگار ایلنا، اوایل بهمن ماه سال گذشته که شهرداری میاندوآب پس از استعفای “بابک قدیمی” شهردار سابق میاندوآب، با سرپرستی”وحید اصغری پور” اداره می‌شود، نزدیک به ۶ ماه می‌گذرد و در این مدت انتقادات زیادی از شورای شهر در مورد روند انتخاب شهردار جدید میاندوآب‌ مطرح شده است.

اواخر سال گذشته، اعضای شورای شهر از انتخاب شهردار جدید میاندوآب قبل از نوروز ۱۴۰۲ خبر می‌دادند اما این موضوع تاکنون که ۶ ماه از استعفای شهردار سابق می‌گذرد عملی نشده است.

این در حالی است که شورای شهر میاندوآب چند ماهی است گزینه مورد نظر خود را انتخاب کرده‌اند ولیکن هنوز گزینه منتخب، درگیر اخذ استعلام‌‌های لازم است.

در این میان، قافیه‌ مدیریت شهری بر سرپرست این نهاد چنان تنگ آمده که او در حضور اعضای شورا و گزینه‌ مورد نظر شورا برای شهرداری لب به گلایه‌های تندی گشوده است.

وحید اصغری پور سرپرست شهرداری میاندوآب در حالی مشکلات این شهر و شهرداری را در مقابل بابک محمدزاده عضو شورا و منتخب آن برای تکیه بر صندلی شهردار ردیف کرد که افکار عمومی میاندوآب را با این سئوال مواجه ساخت که گزینه شهرداری با چه امیدی قبول مسئولیت کرده و اگر برای رفع این مشکلات برنامه دارد چرا تاکنون به شهرداری ارائه نکرده است؟

سرپرست شهرداری میاندوآب در جلسه شورای اسلامی این شهر، گفت: با درآمد ۸ میلیون تومانی در روز چه انتظاری برای اجرای پروژه‌های عمرانی دارید؟ وقتی هیچ  پیمانکاری بخاطر تورم یک دهه‌ای بدهی‌های به ارث رسیده حاضر نیست کار کند.

وی در ادامه سخنان خود با این ادعا که کارکنان شهرداری بسیار بی انگیزه هستند و کارمندان هم یا در مرخصی اند یا اصولا کار تخصصی بلد نیستند! اظهار کرد: ساعت ۶ سرکار هستم و اغلب مدیران یا در مرخصی‌اند یا در خواب و یا اینکه اصولا برای کاری که استخدام شده اند تخصصی ندارند.

اصغری پور به فشارهای مختلف بر خود اشاره کرد و گفت: همه کارکنان را که نمی‌توانم قلع و قمع کنیم وقتی به یک همکار خدمات تذکر می‌دهیم از چند جا تماس می‌گیرند که بیخیال شوید.

سرپرست شهرداری میاندوآب تصریح کرد: در این وضعیت من نمی توانم در مقام سرپرست پیمان‌های بزرگ را امضا کنم چراکه تنها پیمان‌های قرار داد متوسط در حد اختیارات من است.


انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا