شهرستان ها

شهردار اهواز با قدرت به کار خود ادامه دهد/ هیچ پروژه‌ای نباید تعطیل شود




استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه اعضای شورای اسلامی شهر باید با یکدیگر مذاکره کنند، گفت: شهردار اهواز با قدرت فعالیت خود را ادامه دهد، هیچ پروژه‌ای نباید تعطیل شود و با جدیت بیشتر توانایی‌های خود را ثابت کند و به منصه‌ ظهور برساند.

به گزارش ایلنا از خوزستان، علی‌اکبر حسینی محراب، اظهار کرد: نبود مذاکره یک انتقاداتی است که به ما وارد می‌شود، از آنجایی که اعضای شورای اسلامی شهر اهواز جزئی از جریان حزب‌الهی استان، افرادی باسواد و نخبه هستند باید با یکدیگر مذاکره کنند.

وی افزود: اختلاف ایجاد شده هیچ منشأ، ریشه و معنایی ندارد و از هیچ تفکر غربی نشئت نگرفته است، همه اعضای شورای اسلامی شهر اهواز مسلمان هستند و باید در نشست با یکدیگر مشکلات را رفع کنند و این وضعیت خاتمه پیدا کند.

استاندار خوزستان ادامه داد: مدارکی که زمان انتخاب شهردار باید ارائه شود، توسط کارگروه وزارت کشور مورد تأیید قرار گرفته است، اگر اعضای شورای اسلامی شهر اهواز مدارک و مستندات جدیدی دال بر صلاحیت نداشتن شهردار اهواز دارند، باید آن‌ها را ارائه دهند و این مدارک ملاک ارزیابی قرار گیرد.

حسینی محراب با اشاره به اینکه کارگروهی در وزارت کشور برای بررسی مدارک و مستندات وجود دارد، تاکید کرد: شهردار اهواز با قدرت فعالیت خود را ادامه می‌دهد، هیچ پروژه‌ای نباید تعطیل شود و باید با جدیت بیشتر توانایی‌های خود را ثابت کند و به منصه ظهور رساند.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا