شهرستان ها

شهردار سابق ارومیه به ۲۰ سال حبس محکوم شد/اختلاس، ارتشاء و سو استفاده از مقام دولتی از جرائم ارتکابی محمد حضرت پور




رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از صدور حکم قطعی پرونده فساد در شهرداری سابق ارومیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ناصر عتباتی در گفت و گوی شبانگاهی با اصحاب رسانه از محکومیت قطعی شهردار سابق  ارومیه به ۲۰ سال حبس خبرداد و گفت: انفصال دائم از خدمات دولتی، جزای نقدی و رد مال محکوم از دیگر احکام صادره در پرونده شهردار سابق ارومیه است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی افزود: جرائم ارتکابی شهردار سابق ارومیه ارتشاء، اختلاس، تضییع اموال شهرداری و سوء استفاده از مقام و موقعیت شغلی برای جلوگیری از اجرای قوانین مملکتی است.

عتباتی ادامه داد: شهرداران وقت مناطق، مدیران حوزه‌های پیشگیری از تخلفات ساختمانی و سایر متهمان نیز به تناسب رفتار‌های مجرمانه به مجازات‌های حبس، انفصال از خدمات دولتی، جزای نقدی و رد مال محکوم شده اند.

 



انتهای پیام/

آگهی
شهرستان ها

شهردار سابق ارومیه به ۲۰ سال حبس محکوم شد

ارومیه- رییس دادگستری آذربایجان غربی گفت: شهردار سابق ارومیه به ۲۰ سال حبس و انفصال دائم از خدمات دولتی، رد مال و جزای نقدی محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر عتباتی چهارشنبه شب در این خصوص افزود: جرایم ارتکابی شهردار سابق ارومیه شامل ارتشا، اختلاس، تضییع اموال شهرداری و سو استفاده از مقام و موقعیت شغلی برای جلوگیری از اجرای قوانین مملکتی است.

وی اضافه کرد: شهرداران وقت مناطق، مدیران حوزه‌های پیشگیری از تخلفات ساختمانی و سایر متهمان نیز به تناسب رفتارهای مجرمانه به مجازات‌های حبس، انفصال از خدمات دولتی، جزای نقدی و رد مال محکوم شده‌اند.

پرونده مربوط به مدیریت شهری ارومیه طی چندین ماه گذشته مورد بررسی دستگاه قضائی قرار گرفته و البته برخی از افراد نیز در این پرونده تبرئه شده‌اند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا