شهرستان ها

شهرستان دیلم آماده برگزاری انتخابات است

بوشهر- فرماندار دیلم گفت: ستاد انتخابات شهرستان دیلم آماده برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در این شهرستان است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی صبح شنبه در نشست ستاد انتخابات بخش امام حسن شهرستان دیلم با اشاره به برگزاری موفق انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲، اظهار کرد: ستاد انتخابات شهرستان دیلم آماده برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری است و برنامه‌ریزی لازم را برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در هشتم تیر انجام شده است.

فرماندار دیلم افزود: جلسات هیئت اجرایی و کمیته‌های تخصصی ستاد به صورت منظم در حال برگزاری است و با مشخص شدن مکان برپایی شعب اخذ رأی، تمهیدات لازم برای استقرار صندوق‌های رأی در این شعب در نظر گرفته شده است.

پیش بینی ۷ شعبه اخذ رأی در بخش امام حسن

بخشدار و رئیس ستاد انتخابات بخش امام حسن بیان داشت: هیئت اجرایی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در بخش امام حسن به ریاست بخشدار و عضویت نمایندگان رئیس دادگستری و دادستان، نماینده ثبت احوال و هشت نفر از معتمدان که یک نفر از اعضای شورای اسلامی بخش امام حسن یکی از معتمدان است، تشکیل شده است.

عبدالله درخشان از آمادگی لازم جهت برگزاری انتخابات باشکوه در بخش امام حسن خبر داد و افزود: هفت شعبه برای بخش امام حسن پیش بینی شده است که از این تعداد سه شعبه ثابت و ۴ شعبه هم سیار است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا