شهرستان ها

شهروندانی که به گاز مایع نیاز دارند در سامانه ثبت نام کنند




مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، گفت: تمامی شهروندانی که به گاز مایع نیاز دارند، در سامانه newtejaratasan.niopdc.irثبت‌نام کنند تا نیاز آن‌ها تامین شود.

به گزارش ایلنا،  اسدالله طاهری امروز ۲۱ آذرماه در سلسله نشست‌های مدیران پاسخگو با اشاره به اینکه ۹۹ درصد مردم در استان فارس از گاز طبیعی و تنها یک درصد از گاز مایع استفاده می‌کنند، افزود:آنطور که استاندار تاکید داشته است حتی اگر یک نفر که از گاز مایع استفاده می‌کند مشکلی در این زمینه داشته باشد، باید هر چه سریع‌تر این مشکل رفع شود. 

وی ادامه داد: نظارت بر جایگاه‌های سوخت استان به طور مداوم و دقیق در حال انجام است. 

طاهری با اشاره به آمار توزیع فرآورده‌های نفتی در ۸ ماه ابتدایی طی سال جاری، گفت: طی این مدت، مقدار یک میلیارد و ۸۸٠ میلیون لیتر بنزین در فارس توزیع شده است که از این نظر، دومین استان پرمصرف کشور هستیم، ضمن اینکه شاهد رشد ۱۴ درصدی مصرف بنزین نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه مازوت یا نفت کوره نزدیک به ۳٠ میلیون لیتر در استان مصرف شده است و ۲۴٠ میلیون لیتر نفت و گاز نیز، میزان مصرف ۴ نیروگاه استان بوده است، عنوان کرد: در ۸ ماه گذشته، یک میلیارد و ۵۶٠ میلیون لیتر گاز در استان توزیع شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، شاهد ۸ درصد افزایش مصرف هستیم. 

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس میزان مصرف سوخت هواپیماهای ۴ فرودگاه استان را ۴۳ میلیون لیتر بیان کرد و گفت: به دلیل کاهش پروازها، شاهد کاهش ۵ درصد مصرف سوخت در فرودگاه‌های استان بوده‌ایم.

 وی ادامه داد: توزیع گاز مایع طی ۸ ماه در استان حدود ۷۲ میلیون تن بوده است و شاهد کاهش ۲٠ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم.

طاهری گفت: عرضه سوخت در تمامی جایگاه‌های سوخت به صورت ۲۴ ساعته است و هر جایگاهی از این مورد تخلف کند، طبق قانون با مسئول آن برخورد خواهد شد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس تصریح کرد: بازرسی‌ها از جایگاه های سوخت با همراهی اداره استاندارد و به دو صورت کمی و کیفی، هر سه ماه یک‌بار انجام می‌شود. 

وی اظهار داشت: در بازدید مشترکی که به صورت دقیق انجام می‌شود، پلمپ‌ها باز شده و بنزین تست می‌شود، همانجا صورت جلسه می‌شود و در صورت صحت عملکرد، برچسب استاندارد صادر می‌شود.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا