شهرستان ها

شهروندان دماوندی به پیامک‌ شماره‌های ناشناس اعتماد نکنند

دماوند- پلیس فتا دماوند با اشاره به اینکه کلاهبرداران در ایام تعطیل، لینک‌های آلوده بسیاری را برای مردم ارسال می‌کنند گفت: شهروندان دماوندی به پیامک‌ شماره‌های ناشناس اعتماد نکنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین فاضلی عصر جمعه در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه از شهروندان می‌خواهیم در تعطیلات لینک‌های مشکوک و ناشناس را را باز نکنند اظهار داشت: مجرمان سایبری با استفاده از پیامک جعلی ثبت ثنا و شکایت‌های قوه قضائیه حساب‌های شهروندان را خالی می‌کنند.

فرمانده انتظامی دماوند گفت: کلاهبرداران در ایام تعطیل، لینک‌های آلوده بسیاری را برای مردم ارسال می‌کنند که لازم است مردم با آگاهی بر روی هیچ لینکی کلیک نکنند.

وی افزود: مجرمان حوزه سایبری با استفاده از پیام‌های جعلی حاوی لینک‌های آلوده با عناوینی مانند سامانه ثبت ثنا و شکایت‌های قوه قضائیه، قربانیان را به سمت سایت‌های فیشینگ هدایت و اقدام به خالی کردن حساب آنان می‌نمایند.

فاضلی بیان داشت: لذا از همشهریان عزیز خواهش داریم تا به پیامک‌های دریافتی از سرشماره‌های ناشناس اعتماد نکنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و مواجهه با موارد کلاهبرداری یا هر گونه رخداد پیش‌بینی نشده می‌توانند مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir و یا از طریق شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ مرکز فوریت‌های پلیس فتا اطلاع رسانی کنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا