شهرستان ها

شهید آیت‌الله رییسی فعالیت‌ها و مجاهدت‌های راهبردی داشته است

زنجان-فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: شهید آیت‌الله رییسی در طول این سه سال فعالیت‌ها و مجاهدت‌های راهبردی داشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار جهانبخش کرمی ظهر پنج شنبه در همایش مدافعان امنیت غذایی با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی در طول این سه سال فعالیت‌ها و مجاهدت‌های راهبردی داشته است، گفت: همه باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

وی با بیان اینکه امروز کار جهادی برای همه یک تکلیف است، افزود: بحث اقتصاد مقاومتی و جهش تولید همواره مدنظر و مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و کشاورزی پایه‌های مستحکم کشوری است.

کرمی ادامه داد: تولید تنها در بخش صنعت نیست و حوزه کشاورزی نقش بنیادین در تحکیم پایه‌های نظام دارد و باید به تحقق امنیت غذایی توجه ویژه صورت بگیرد.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: تولیدکنندگان و فعالان عرصه کشاورزی در برابر تحریم‌ها ایستادگی کردند و امروز شاهد آن هستیم که در تأمین محصولات استراتژیک مشکلی نداریم.

کرمی افزود: بسیج در همه صحنه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، امنیتی، دفاعی و … تا امروز حضور چشمگیر داشته که نشان می‌دهد این خط همان خط امام راحل است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: انتخابات حق مردم است و حضور گسترده و پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی تیری بر چشمان دشمنان است.

وی در ادامه با بیان اینکه نظام و کشور متعلق به مردم است که همواره در صحنه‌های حیاتی حضور داشتند، ادامه داد: مردم ما همیشه امتحان خود را پس دادند و این بار هم حضور خود برای انتخابات اقتدار ملی را به نمایش خواهند گذاشت.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا