شهرستان ها

شهید جمهور به پژوهش وفناوری توجه ویژه داشت

ساری- معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به ضرورت حمایت از شرکت های دانش بنیان گفت: شهید جمهور به فناوری و پژوهش توجه ویژه ای داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، پیمان صالحی بعد از ظهر پنجشنبه در ستاد دانش بنیان مازندران بااشاره به ظرفیت‌های ایجاد شده در راستای قانون حمایت از شرکت‌های دانش بنیان گفت: شهید جمهور به پژوهش و فناوری توجه ویژه‌ای داشته است.

وی افزود: رویکرد دولت سیزدهم فزایش شرکت‌های دانش بنیان در کشور است و از این رو ظرفیت‌های مطلوبی در قانون حمایت از شرکت‌های دانش بنیان وجود دارد.

صالحی به عنوان اینکه طرح‌های اجرایی بلند مدت سرمایه‌گذاری با همت رئیس جمهور شهید در شورای عالی علوم مصوب شد، افزود: در راستای قانون جهش تولید برای پرداخت تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان ظرفیت‌ها فراهم شده است.

وی به عنوان اینکه در سند نقشه جامع علمی کشور ایجاد شرکت‌های دانش بنیان مورد حمایت قرار گرفته است گفت: لازمه دستیابی به توسعه پایدار وجه به شرکت‌های دانش بنیان است.

معاون پژوهشی وزیر علوم معافیت‌های مالیاتی عوارض حقوق گمرکی و سود بازرگانی و مالیاتی را از جمله مایت از شرکت‌های دانش بنیان بیان کرد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا