شهرستان ها

شهید حجت‌الاسلام رئیسی عملگرا، خدامحور و ارزشی بود

اصفهان – رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: شهید حجت‌الاسلام رئیسی به دور از شعار در هر مقطعی تلاش می‌کرد اقدامی برای رفع محرومیت در دستور کار قرار دهد، وی عملگرا، خدامحور و ارزشی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری ظهر شنبه در مراسم بزرگداشت شهید حجت‌الاسلام رئیسی و شهدای خدمت در ستاد سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه ایمان ستون اول و خمیرمایه بنای حیات طیبه است، اظهار کرد: حجت‌الاسلام رئیسی به عنوان یک رئیس جمهور، با ایمانی عمیق به خداوند، مسیر اسلام را دنبال کرد.

وی با بیان اینکه حجت‌الاسلام رئیسی در جایگاه مختلفی قرار داشت، تصریح کرد: این در حالی است که پس از انتخاب به عنوان رئیس قوه قضائیه خود را بی نیاز از مشورت نمی‌دانست و هر جا لازم بود از نظر زیر دستان خود نیز بهره می‌بُرد.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه حادثه شهادت آیت‌الله رئیسی جهان را به حیرت انداخت و همه ناراحت و غمگین شدند، ابراز کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند بسیاری از تصمیمات زیرساختی که رئیس جمهور شهید اتخاذ کرد در آینده نتیجه بخش می‌شود.

رئیس دادگستری استان اصفهان ولایتمداری را دیگر ویژگی‌های حجت‌الاسلام رئیسی دانست ادامه داد: شهید رئیسی از عمق جان ولایت پذیر بود نه اینکه تظاهر به ولایت داشته باشد، معتقد بودند که در همه امور مبتنی بر نظر ولایت فقیه حرکت کنند و در بسیاری از سفرهای خود حضور مردم و استقبال از خود را در راستای استقبال از انقلاب و نظام اسلامی توصیف می‌کردند.

وی با اشاره به دغدغه حجت‌الاسلام رئیسی برای رفع محرومیت در جامعه گفت: وی به دور از شعار در هر مقطعی تلاش می‌کرد اقدامی برای رفع محرومیت در دستور کار قرار دهد، وی عملگرا، خدامحور و ارزشی بود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا