شهرستان ها

شهید خرازی فرمانده‌ای بافکر و دارای نبوغ نظامی بود

اصفهان-فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) گفت: رزمندگان او را در جبهه‌ها به‌عنوان فرمانده‌ای بافکر، دارای نبوغ نظامی، شجاع و مدیریت‌بلد می‌شناختند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مجتبی فدا شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران به مناسبت شهادت حاج حسین خرازی اظهار داشت: شهید حاج حسین خرازی یکی از فرماندهان بزرگ دوران دفاع مقدس بود که با تجلی مدیریت جهادی و انقلابی و نبوغ نظامی بالای خود، مقابل ارتش تا به دندان مسلح بعثی ایستادگی کردند.

وی ادامه داد: این شهید با تدابیر خود، کارشناسان نظامی دیگر کشورهای جهان را متحیر نمود و با فرهنگ دینی و عشق به اهل بیت (ع) تربیت و پرورش یافت و در دوران انقلاب اسلامی به رشد و بالندگی رسید.

فدا با بیان اینکه سردار شهید «حسین خرازی» فرمانده لشکر امام حسین (ع) بود، گفت: رزمندگان او را در جبهه‌ها به‌عنوان فرمانده‌ای بافکر، دارای نبوغ نظامی، شجاع و مدیریت‌بلد می‌شناختند. سردار شهید «حسین خرازی» ایثارگری را در دوران دفاع مقدس با تمام وجود معنا کرد؛ به‌طوری که حدود ۳۰ بار براثر اصابت ترکش زخمی شد و در عملیات «خیبر» نیز دست راست خود را تقدیم اسلام کرد و لقب ابولفضل جبهه‌ها را از آن خود کرد.

وی ادامه داد: این شهید در همه حملات و عملیات‌ها حضور فعال داشت و تمامی جبهه‌ها را زیر پاهای استوار خود درنوردیده بود و روح عمیق، تقوی و اخلاص از خصوصیات این شهید بزرگوار بود؛ برای همین بود که همه بسیجیان و نیروهای لشکر ۱۴ امام حسین (ع) به او عشق می‌ورزیدند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (ع) گفت: خرازی یک اسوه و الگو بود. خصوصیتی که بیشتر همه را مجذوب «حسین خرازی» می‌کرد، چهره خندان و نگاه معصومانه او بود که از روح پاک و وجود بی‌آلایش او حکایت می‌کرد. شهید خرازی پاداش جهاد صادقانه و مخلصانه خود را اکنون گرفته و با نوشیدن جام شهادت، سبک‌بال در جمع شهدا و صالحین درآمده است.

وی زندگی و سرنوشت این شهید عزیز و هزاران نفس طیبه‌ای که در این وادی قدم زده‌اند صفحه درخشنده‌ای از تاریخ این ملت دانست و افزود: ملتی که در راه اجرای احکام خدا و حاکمیت دین خدا و دفاع از مستضعفین و نبرد با مستکبرین، عزیزترین سرمایه خود را نثار می‌کند و جوانان سرافرازش، پشت پا به همه دل‌بستگی‌های مادی زده، پای در میدان فداکاری نهاده و با همه توان مبارزه می‌کنند و جان بر سر این کار می‌گذارند.

فدا عنوان کرد: فرماندهی و آحاد کارکنان سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) در آستانه سالگرد شهادت این فرمانده مخلص و محبوب خود با زنده نگه داشتن یاد خاطره‌ای او بر ثبات قدم در راه آرمان‌های او در راستای تبعیت از ولایت و فداکاری در راه اسلام تاکید دارند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا