شهرستان ها

شهید رئیسی جهش تولید با مشارکت مردم را در همه حوزه‌ها عملیاتی کرد

بوشهر- دستیار ویژه رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت گفت: شهید آیت‌الله رئیسی مردم سالاری دینی را محقق و جهش تولید با مشارکت مردم را در همه حوزه‌های عملیاتی هدایت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید احمد عبودتیان صبح پنجشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات از اهمیت زیادی برخوردار است و باید این حضور گسترده را به یک حماسه تبدیل کنیم.

دستیار ویژه رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت، شهید جمهور را عصاره فضائل حاکمیت و نظام انقلابی و اسلامی دانست و بیان کرد: در میان مردم بودن، توجه ویژه به مردم و پیگیری قول‌ها و تحقق مطالبات مردم رمز محبوبیت شهید جمهور آیت‌الله رئیسی بود.

وی شرکت در انتخابات و مشارکت حداکثری را مورد تاکید قرار داد و گفت: مردم باید با مشارکت حداکثری و گسترده و شورآفرینی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری راه و مسیر شهید رئیسی را ادامه دهند و هموار کنند.

عبودتیان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور آیت‌الله ابراهیم رئیسی ویژگی‌های آن را برشمرد و اظهار داشت: در دوره ۲ سال و ۹ ماه ریاست جمهوری شهید آیت‌الله رئیسی در راستای خدمات‌رسانی به مردم تحول مهم و شگرف ایجاد شد.

وی راه و نظر مردم را در اولویت برنامه‌های شهید رئیس جمهور دانست و بیان کرد: شهید آیت‌الله رئیسی به خاطر اخلاص و ایمان به این باور رسیده بود که برای آبادی ایران باید نیت خدایی داشت و در این راستا معتقد بود آبادانی ایران در عمل جهادی است.

دستیار ویژه رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت خدمات جهادی شهید آیت‌الله رئیسی را در ابعاد گوناگون عمرانی و افتتاح پروژه‌ها را برشمرد و بیان کرد: در دوره ۲ سال و ۹ ماه پروژه‌های مهمی افتتاح کرد و با این حجم طرح و فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها لحظه‌ای از خدمات‌رسانی به مردم غافل نشد.

عبودتیان با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی نسبت به قول‌های خود به مردم صادق الوعده بود گفت: شهید آیت‌الله رئیسی مردم سالاری دینی را محقق و شعار امسال جهش تولید با مشارکت مردم را در همه حوزه‌های عملیاتی هدایت کرد.

وی شهید آیت‌الله رئیسی را الگوی مدیریتی در همه عرصه‌های خدمات‌رسانی دانست و افزود: باید این الگوی مدیریتی در همه ابعاد بازگو و تبیین شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا