شهرستان ها

شهید سلیمانی مظهر استکبار ستیزی است/راه اندازی کانال محتوای تبلیغ

ساری – مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران از شهید سلیمانی به عنوان مظهر استکبارستیزی و صهیونیست ستیزی یاد کرد و گفت: دشمن تلاش می کند تا این جنبه های شخصیتی را تحریف کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدمهدی شریف تبار شامگاه چهارشنبه در نشست کمیته قرآنی و هیئت‌های ستاد مردمی سالگرد حاج قاسم خواستار بهره گیری از ظرفیت مجموعه‌های مختلف مردمی برای برپایی مناسب برنامه‌ها شد و گفت: همچنین از ظرفیت بزرگ دختران حاج قاسم در استان باید بهره گیری شود.

وی با عنوان اینکه اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم در ایام فاطمیه در شهرهای مختلف برگزار می‌شود، افزود: جمعیت دختران حاج قاسم براساس نظام تربیتی سازمان تبلیغاتی در استان رو به افزایش است.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی برتوجه و بهره گیری از ایمان مردم در تولید عمل صالح افزود: ایمان مردم به حضرت فاطمه زهرا (س) و حاج قاسم از جمله ظرفیت‌ها است و باید از ایمان‌ها برای تولید عمل صالح بهره گرفت.

حجت الاسلام شریف تبار معرفی مکتب حاج قاسم و بررسی ابعاد شخصیتی این شهید والا مقام را ضروری دانست و از شهید سلیمانی به عنوان نماد انسجام و وحدت دنیای اسلام یاد کرد و گفت: مکتب و شخصیت حاج قاسم را باید به دنیا معرفی کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران برجسته سازی نقش شهادت حاج قاسم در شناساندن چهره تروریستی آمریکا را از دیگر سیاست‌ها برشمرد و گفت: شهید سلیمانی مظهر استکبار ستیزی بود و شهید مبارزه با صهیونیست هستند زیرا دشمن در صدد تحریف این مسئله هست و تلاش می‌کند جنبه استکبارستیزی و دشمن شناسی، صهیونیست ستیزی را تحریف کند.

وی ادامه داد: در حوزه فعالیت قرآنی هیئات می‌توان برنامه‌های مختلفی تبیین کرد و هیئات برای تبیین مکتب حاج قاسم برنامه ریزی کنند و مداح و مدیر هیئت عناصر فعال هیئت هستند و باید نسبت به جهاد تبیین اهتمام ورزند.

حجت الاسلام شریف تبار روایتگری مکتب قرآنی را مسئله‌ای بسیار مهم بیان کرد.

راه اندازی کانال محتوای تبلیغی

حجت الاسلام علی اکبر درخشنده معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران نیز تاکید کرد: روح حاکم بر برنامه‌های سالگرد حاج قاسم باید خط محتوایی باشد که ناظر به جهاد تبیین باشد زیرا حاج قاسم در زمان حیات و بعد از شهادت مجاهد عرصه تبیین و روشنگری بود که نقشه‌های دشمن را برملا می‌کرد.

وی افزود: حاج قاسم در زمان حیات با سخنرانی‌ها و مجالس فاطمی نقش پررنگی در جهاد تبیین داشت و بعد از شهادت طبق فرمایش مقام معظم رهبری منجر به شکست دشمن شد زیرا دشمن درپی تفرقه بین مذاهب و اقوام بود و تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید سلیمانی نقشه‌ها را برملا کرد.

وی تولید محتوای هدفمند و روشن بخش و ارائه به هیئت‌های مذهبی و مداحان را از برنامه‌ها ذکر کرد و گفت: در این راستا در کانال محتوای تبلیغی بسته‌های محتوای مکتب سرنوشت ساز شهید سلیمانی است.

حجت الاسلام درخشنده تهیه محتوای های مختلف ناظر به مکتب شهید سلیمانی و روایتگری چندرسانه ای از جمله اقدامات ذکر کرد و آدرس آن را در پیام رسان ایتا به نشانی eita.com/mohtavayetabligh ذکر کرد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا