شهرستان ها

شورای شهر شاهرود کمک یار ازدواج آسان می‌شود

شاهرود- نایب رئیس شورای اسلامی شاهرود به کمک‌های این شورا به مؤسسات خیریه اشاره کرد و گفت: این شورا کمک یار ازدواج آسان می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا یونسیان بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر شاهرود در سالن اجلاس این شورا با اشاره به کمک‌های این شورا به مؤسسات خیریه بیان کرد: همکاری شورا با مؤسسات خیریه همواره مورد توجه بوده است.

وی با بیان اینکه موضوع ازدواج آسان امری مهم، فرهنگی و مورد عنایت شورا است و در این کار خداپسندانه مشارکت داشته‌ایم، افزود: شورای اسلامی مانند سنوات گذشته در حد امکان با این مؤسسات همکاری و مساعدت خواهد کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر شاهرود نیز با اشاره به درخواست‌های مؤسسات خیریه به شورا اسلامی شاهرود گفت: عنایت به درخواست موسساتی که به نوعی در امور خیریه به خصوص در موضوع ازدواج آسان فعالیت می‌کنند شورای اسلامی تلاش کرده است در چارچوب قوانین و مقررات آنان را یاری کند.

حمیده محبی با اشاره به اینکه کمک به برنامه‌های فرهنگی و مذهبی جامعه معلولین جسمی و حرکتی نیز در دستور کار قرار دارد و به زودی شرایط سفر این گروه به مشهد مقدس مهیا خواهد شد، بیان داشت: اقدامات فرهنگی و هنری و خدمت به گروه‌های جامعه هدف تا سال‌ها در ذهن این افراد باقی مانده و هرگز آن را فراموش نخواهند لذا نسبت به این موضوعات اهتمام بیشتری داریم.

چگونگی کمک به ورزش دختران و پسران ناشنوا، پیش‌بینی انتقال بخش کودک کتابخانه ۲۲ بهمن شاهرود در یکی از اماکن و طراحی المان‌های میادین شهر بر اساس نامشان از دیگر موضوعات مورد بررسی این کمیسیون بود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا