شهرستان ها

شکارچیان غیر مجاز سابقه دار در کوه سفید دماوند دستگیر شدند

دماوند- فرمانده یگان حفاظت محیط زیست دماوند از دستگیری شکارچیان غیر مجاز سابقه دار در منطقه شکار ممنوع کوه سفید خبر داد و گفت: یک سلاح شکاری، لاشه یک راس قوچ وحشی از شکارچیان کشف شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، افسر محیط دار یکم نقی میرزا کریمی پیش از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عصر روز گذشته محیط بانان یگان حفاظت این اداره در حین گشت و کنترل ارتفاعات بوا دره منطقه شکار ممنوع کوه سفید متوجه حضور سه نفر شکارچی که مبادرت به شکار غیرمجاز یک رأس قوچ وحشی نموده می‌شوند.

میرزا کریمی افزود: مأموران سریعاً جهت دستگیری آنان وارد عمل شده و همزمان تقاضای اعزام نیروی کمکی می‌کنند که یک تیم دیگر از مأموران این اداره و کلانتری کیلان هم به محل اعزام می‌شود.

وی ادامه داد: طی عملیات مأموران در تاریکی شب و کوهستان صعب العبور در نهایت سه نفر شکارچی غیر مجاز با یک قبضه سلاح شکاری، لاشه یک رأس قوچ وحشی (حیوان حمایت شده) و سایر آلات و ادوات جرم دستگیر می‌شوند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بیان کرد: دو نفر از این متخلفان داری سابقه شکار و حمل سلاح غیر مجاز می‌باشند که در این راستا پرونده‌ای تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای دماوند معرفی و هدایت می‌شوند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا