شهرستان ها

شکست حتمی آمریکا در صورت اقدام علیه یمن

خرمشهر- امام جمعه خرمشهر، تلاش‌های آمریکا را برای تشکیل ائتلاف و حمله به نیروهای محور مقاومت، محکوم به شکست دانست.

به گزارش حجت الاسلام محمدجواد عادل پور ظهر امروز جمعه در خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه، با اشاره به سخنان اخیر سخنگوی رژیم صهیونیستی که اعلام کرده «آزاد سازی اسرا با حملات نظامی امکان پذیر نیست» گفت: رژیم صهیونیستی در حمله به غزه به هیچ هدفی نرسید و اقتصادشان به شدت ضربه خورده است و در مقابل حماس خواستار آتش بس و اجرای طرح مبادله اسرا همه در مقابل همه شده که نشان دهنده اقتدار حماس و روشن بودن شکست رژیم صهیونیستی است.

وی، حمله‌های یمن در راستای حمایت از حماس را قابل ستایش دانست و افزود: درخواست آمریکا برای تشکیل ائتلاف در این زمینه بی نتیجه بود و تنها یک راه برای آمریکا باقی مانده است و آن انجام عملیات خاکی است چرا که حمله‌های هوایی و دریای سخت در اختیار محور مقاومت است و اگر بخواهند عملیات زمینی انجام دهند، یمن به گورستان نیروهای ائتلاف تبدیل می‌شود.

امام جمعه خرمشهر به اقدام تروریستی به پایگاه انتظامی راسک اشاره کرد و گفت: امروز کسانی که حافظ امنیت هستند، نیروی انتظامی پرچم‌دار دفاع از امنیت است.

وی در رابطه با روز نهضت سواد آموزی، این نهاد را عاملی برای برطرف کردن بی سوادی خواند و از با سواد بودن ۹۹ درصد مردم خرمشهر خبر داد و از دولت خواست تا مشکل نهضت سواد آموزی را رفع کند.

حجت الاسلام عادل پور خواستار تداوم تخصیص اعتبار برای نهضت آسفالت در این شهرستان شد و گفت: از شهرداری و شورا درخواست می‌شود تا در این زمینه بهتر عمل کرده و جهاد گونه در راستای اجرای آسفالت در تمام کوچه و خیابان‌های شهر اقدام کنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا