شهرستان ها

شکل گیری دیپلماسی جدید در جهان/هفت رنگ عشق در انتظار ملت است

بابلسر- یکی از روایتگران دفاع مقدس با بیان ایین که دیپلماسی و قطب بندی جدیدی در جهان در حال شکل گیری است، نقش آفرینی ایران را در این میدان ویژه دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین یکتا شامگاه جمعه در نشست فعالان رسانه‌ای و مجازی مازندران که به همت تبلیغات اسلامی استان در بابلسر برگزار شد، با بیان اینکه واقعیت میدان در جنگ شناختی، هیبریدی، مجازی کجاست، افزود: آمریکایی‌ها در تلاش هستند تا دهکده جهانی را ایجاد کننده برای نیل به برده داری جدید از ابزار اینترنت استفاده می‌کنند.

وی با اظهار اینکه برده داری نوین با فضای مجازی در حال پیگیری است، تصریح کرد: به صفا ومروه رفتن‌ها، خداوند زمزم انقلاب اسلامی را هویدا کرد و نعمت جنگ طبق فرمایش حضرت امام راحل برکت بوده است.

وی از جهاد فی سبیل الله به عنوان زمزم انقلاب یاد کرد و گفت: از سال ۷۶ به بعد مقام معظم رهبری شبیخون، ناتو و قتل عام فرهنگی را مطرح کرده‌اند و پس از سال ۷۸ زمزم راهیان نور هویدا شد.

یکتا با اشاره به اینکه مزار و تربت پاک شهیدان دارالشفاء محسوب می‌شود، گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری با تشییع شهدای گمنام و غواص، حال جامعه خوش شد.

این راوی دوران دفاع مقدس به فتنه ۸۸ اشاره و اضافه کرد: به برکت صبر و معرفت و بصیرت مقام معظم رهبری، این فتنه خاموش شد و پس از آن دشمن تلاش کرد تا در فضای مجازی، در ضمیر ناخودآگاه فرزندان رسوخ کند و آنها را خودآگاه به میدان آوردند.

وی ادامه داد: اکنون در مسئله علمی و جهش ایران دارای رتبه برتر جهان است و در دیپلماسی و قطب بندی جدید جهان در حال نقش آفرینی هستیم زیرا دنیا در حال پوست اندازی است.

یکتا با اظهار اینکه دشمن تحریم‌های سنگین‌تری اقتصادی نمی‌تواند داشته باشد، تصریح کرد: تدابیر و برنامه ریزی هایی برای رفع آن در حال هستیم و در نفس گیر خفه کننده بالای گردنه هستیم و متأسفانه تفکر آمریکایی‌ها نگذاشتند نعمت‌ها به کام ملت شیرین شود.

این یادگار دوران دفاع مقدس با بیان اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری قضیه فلسطین، کلید رمز آلود فرج امت اسلامی است، گفت: امروز گریبا ن دشمن را پشت دیوارهای بیت المقدس گرفته‌ایم و در حال خفه شدن است.

وی با اظهار اینکه ۶۰ سال پیش حضرت امام راحل فرمودند یاران من در گهواره هستند، افزود: همچنین براساس نظر مقام معظم رهبری دهه‌های جدید، کار انقلاب را به اوج خواهند رساند.

وی با عنوان اینکه به سمت جمکران عشق در حال سوق دادن و حرکت هستیم، گفت: ما در حال خوف و رجا هستیم و از میان ابرهای تیره و تار عبور می‌کنیم و بعد از آن رنگین کمان زیبا و هفت رنگ عشق در انتظار ملت ایران است.

یکتا یادآور شد: ملت ایران اسلامی بیش از ۴۰ سال برای خداوند صبر کرد و در شرایط جدیدی و جنگ هیبریدی و شناختی باید اتفاقات ویژه از جنس برکتی برای حرکت یک جنبش و نهضت و خوب کردن حال دل مردم رقم زنیم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا