شهرستان ها

شیوه های نوین برای فعالیت در عرصه جهاد تبیین مدنظر قرار گیرد

سنندج- نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: باید روش‌های نوین برای بصیرت افزایی در میان مردم به ویژه قشر جوان در فضای حقیقی مدنظر قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم ۹ دی در سنندج اظهار کرد: روش‌های بصیرت افزایی در میان مردم به ویژه قشر جوان در فضای حقیقی باید بر اساس نیازهای جامعه باشد و از انجام کارها و روش‌های تکراری برای بصیرت افزایی پرهیز شود.

وی افزود: بیشتر نیاز به تبیین داریم تا تحلیل و زمان سخنرانی‌ها نیز باید کوتاه شود، چرا که باعث خستگی مخاطب می‌شود و بازخورد آن را نیز کاهش می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار داشت: هر کاری کنیم امکان تسلط بر فضای مجازی وجود ندارد لذا باید در فضای حقیقی با استفاده از روش‌های متنوع، برای بصیرت افزایی گام برداریم.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی استفاده از ظرفیت اماکن فرهنگی همچون مساجد، کتابخانه ها و سینماها را در راستای جهاد تبیین و بصیرت افزایی ضروری دانست و افزود: حرکت در فضای حقیقی و آگاه سازی مردم به ویژه نسل جوان از ضروریات است.

وی افزود: توجه به محتوای برنامه‌های تلویزیونی هم برای بصیرت افزایی خیلی مؤثر است و این برنامه‌ها نباید صرفاً برای رفع تکلیف باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در بخشی دیگر از سخنان خود، داشتن معرفت و بصیرت را از خصوصیات مسئول انقلابی دانست.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: همه باید احساس مسئولیت کنیم و در این راه استقامت داشته باشیم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا