شهرستان ها

صادرات بیش از ۶۳ هزار دستگاه کامیون کالاهای از مرزهای کرمانشاه

کرمانشاه- ناظر گمرکات استان و مدیر گمرک کرمانشاه از صادرات بیش از ۶۳ هزار دستگاه کامیون کالا از مرزهای کرمانشاه خبر داد.

علی اصغر عباس زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در دو ماهه نخست از سالجاری ۶۳ هزارو ۷۴۰ دستگاه کامیون حامل کالاهای صادراتی با انجام تشریفات گمرکی، کالای خود را از طریق گمرکات استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر کردند.

وی افزود: از این تعداد کامیون عبوری حامل کالای صادراتی از حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه، گمرک پرویزخان باتردد ۲۹ هزارو ۵۹۹ دستگاه بیشترین سهم کامیونهای حامل کالای صادراتی را در بین گمرکات استان کرمانشاه به خود اختصاص داده است.

ناظر گمرکات استان و مدیر کل گمرک کرمانشاه سهم گمرک خسروی از کامیونهای حامل کالای صادراتی در دو ماهه نخست سالجاری از گمرکات استان کرمانشاه را ۱۲ هزارو ۳۳ دستگاه و تعداد کامیونهای حامل کالاهای صادراتی از گمرکات سومار را ۱۱ هزارو ۶۵۷ دستگاه در این مدت عنوان کرد.

وی تعداد کامیونهای حامل کالاهای صادراتی از گمرک شوشمی را ۴ هزارو ۳۴۹ دستگاه و از گمرک شیخ صله را ۶ هزارو ۱۰۲ دستگاه عنوان کرد.

عباس زاده حجم کالاهای صادراتی توسط این تعداد کامیون را یک میلیون و ۱۳۷ هزارو ۶۷۵ تن به ارزش ۵۶۸ میلیون و ۵۷۳ هزار دلار بیان کرد و عمده کالاهای صادراتی را میلگرد و آهن آلات، کاشی و سرامیک، میوه و تره بار، سنگهای ساختمانی، لبنیات، انواع محصولات پلاستیکی و ظروف یکبار مصرف و…. عنوان نمود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا