شهرستان ها

صحت سنجی فعالیت مسئولان در میزان خدمات رسانی به مردم است

 زنجان-قائم مقام رئیس کمیته امداد کشور گفت: امروز صحت سنجی فعالیت مسئولان در میزان خدمات رسانی به مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی خاکسار قهرودی ظهر شنبه در آیین تودیع و معارفه مدیران کل قبلی و جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان، با تاکید بر اینکه امروز صحت سنجی فعالیت مسئولان در میزان خدمات رسانی به مردم است، گفت: خدمات رسانی به جامعه هدف به عنوان یک اصل مهم در کمیته امداد مورد توجه است و در این زمینه کمیته امداد در طلایه‌دار است.

وی با بیان اینکه هرجا مسئولان در خدمات خود به مردم کوتاهی کرده‌اند، باعث ناامیدی مردم شده‌اند، افزود: اگر امروز نسبت به امیدوار بودن مردم نگران هستیم، دلیلش کوتاهی‌‎های خدمتگزارانی است که در ترجمه مردم‌ناباوری کوتاهی کرده اند.

خاکسار قهرودی با اشاره به اینکه شاخص اصلی و معتبر بودن انجام برنامه ها، سیاست ها و راهبردها، میزان خدمات به مردم است.ادامه داد: نظام اسلامی شاخص اصلی برای همه امور سیاستگذاری‌‎ها و برنامه‌ریزی‌‎ها، خدمت به مردم است.

قائم مقام رئیس کمیته امداد کشور گفت: امروز بیش از همیشه به آن نیاز داریم امیدواری مردم و به ویژه مردم باوری برای مسئولان، است و مسئولان باید سهم و اعتباری که مردم در این انقلاب داشتند را به خوبی بدانند.

خاکسار قهرودی با بیان اینکه دستاوردها، ارزش ها و فجرآفرینان به جامعه معرفی شوند، افزود: یاد کردن از امام راحل و سپس شهدا، ایثارگران و خانواده های آنها که سهم بزرگی در پیروزی انقلاب داشتند، به نوعی تجدید عهد و پیمان با آنهاست که موجب می شود، راه آنها ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی، نعمت های بزرگی را نصیب ما کرده است و پیروزی‌های بزرگی را نیز به دنبال خود خواهد داشت تا زمانی که آن را به صاحب اصلی امام عصر تحویل دهیم.

قائم مقام رئیس کمیته امداد کشور در ادامه استان زنجان را استانی پیشتاز در صحنه های مختلف پشتیبای از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: امروز صحت‌سنجی فعالیت مسئولان در میزان خدمت‌گزاری به مردم بوده و شاخص قبولی خدمت مسئولان در خدمت‌گزاری و ارائه خدمات به مردم است که این شاخص در کمیته امداد امام خمینی (ره) میزان همراهی مسئولان در ارائه به این قشر است.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا