شهرستان ها

صندوق های اخذ رأی در سمنان جانمایی شده است

سمنان- فرماندار سمنان از جانمایی صندوق های اخذ رأی در این شهرستان برای برگزاری انتخابات پیش روی مجلس و خبرگان خبر داد و گفت: بانک اطلاعاتی معتمدان و هیئت اجرایی سمنان نیز تدوین شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد بهرامی بعد از ظهر دوشنبه در نشست ستاد انتخابات استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در ستاد انتخابات مرکز استان بیان کرد: تاکنون با حضور اعضای ستاد انتخابات، دو جلسه آسیب شناسی انتخابات در فرمانداری سمنان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون در شهرستان سمنان دو جلسه هیئت اندیشه ورز سیاسی با موضوع انتخابات برگزار شده است، ابراز کرد: اخبار ستاد انتخابات شهرستان سمنان طبق دستورالعمل ابلاغی در سامانه رصد انتخابات به روز ارسال می‌شود.

جلسات با فعالان مجازی

فرماندار سمنان از جانمایی و تعیین شعب اخذ رأی در شهرستان خبر داد و گفت: جلسات مشترک با دفتر نمایندگی شورای نگهبان در استان سمنان نیز تشکیل شده است.

بهرامی از تشکیل بانک اطلاعاتی معتمدان و هیئت اجرایی در ستاد انتخابات شهرستان سمنان خبر داد و گفت: جلسات خوبی برای هماهنگی هر چه بهتر در زمینه برگزاری انتخابات در شهرستان سمنان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه در راستای شور مردمی و جلب مشارکت‌های مردم تاکنون جلساتی نیز با فعالان فضای مجازی برگزار شده است، گفت: بانک اطلاعات شعب و کارکنان مکان‌های اخذ رأی در شهرستان سمنان ایجاد شده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا