شهرستان ها

ضرب و شتم کارشناسان اورژانس لالی و تخریب اموال و آمبولانس ۱۱۵

asdasd


سخنگوی اورژانس خوزستان، گفت: ساعت ۵:۳۵ صبح امروز افرادی ناشناس با مراجعه حضوری به پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهرستان لالی اقدام به ورود غیرقانونی و همچنین ضرب و شتم و ایجاد جراحت به کارشناسان فوریت‌های پزشکی کردند.

به گزارش ایلنا از خوزستان، عارف اصل شرهانی گفت: افراد حمله کننده به بهانه مراجعه جهت درمان یک مصدوم ناشی از یک نزاع خانوادگی، پیش از حضور همکاران و دریافت پاسخ، بدلایل واهی اقدام به حمله و هتک حرمت همکاران مان کردند.

اصل شرهانی افزود: به رغم رفتار توهین‌آمیز افراد مذکور، کارشناسان فوریت‌های پزشکی مستقر در پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اقدامی انسان دوستانه باوجود جراحت ایجاد شده برای آنها از ناحیه دست‌ها و سر؛ مبادرت به درمان مصدوم مراجعه کرده بود کردند و پس از انجام اقدامات اورژانسی وی را به بیمارستان امید لالی منتقل کردند.

عارف اصل شرهانی ضمن محکومیت این حادثه و مسببان آن، افزود: پیگیری قضایی و انتظامی موضوع بلافاصله پس از انتقال مصدوم به بیمارستان آغاز شده و مرکز اورژانس استان کوچک‌ترین بی‌حرمتی و برخورد با پرسنل فوریت‌های پزشکی را بر نمی‌تابد و تا تادیب کامل هتاکان این حادثه، پیگیری لازم را به عمل خواهد آورد.

<a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%b6%d8%b1%d8%a8-%d9%88-%d8%b4%d8%aa%d9%85'>ضرب و شتم</a> کارشناسان <a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%a7%d9%88%d8%b1%da%98%d8%a7%d9%86%d8%b3'>اورژانس</a> لالی و <a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%aa%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%a8'>تخریب</a> اموال و آمبولانس ۱۱۵

 



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا