شهرستان ها

ضرروت توجه به کانون های معنویت افزا و هیئات مذهبی

ساری – مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران توجه به کانون های معنویت افزا نظیر هیات های مذهبی را مهم دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدمهدی شریف تبار عصر سه شنبه در انتخابات هیئت رئیسه شورای هیئات مذهبی مازندران توجه به کانون‌های معنویت افزا را مهم دانست و گفت: یکی از نهادهای مردمی دارای تأثیرگذاری زیاد هیأت‌های مذهبی هستند.

وی با بیان اینکه خدمت در زیر خیمه سیدالشهدا توفیق بزرگی است، افزود: جبهه‌های ایمانی باید زمینه سازی ظهور را داشته باشیم.

وی با اشاره به نقش آفرینی هیأت‌های مذهبی در عرصه‌های مختلف گفت: هیئات و کانون‌های مذهبی در مأموریت‌های مختلفی نقش آفرینی کردند و این مأموریت‌ها در عرصه خدمت رسانی به مردم از در دوران کرونا گرفته تا عرصه جهاد تبلیغ و تبیین را شامل می‌شود.

حجت الاسلام شریف تبار گفت: در دوران کرونا و در حالی که در کشورهای دیگر برای تأمین ارزاق عمومی و قتل و غارت می‌شد، اما هیئت‌های در کشور پای کار آمدند و به یاری مردم پرداختند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران حضور و پای کار بودن هیئات مذهبی را برکت و موهبت دانست و گفت: هیأت‌های مذهبی باید با توجه به شرایط زمانه حرکت کنند و هیأتی که بخواهد در میدان نبرد حضور داشته باشد باید با توجه به مقتضیات زمانه وارد میدان شود.

وی با عنوان اینکه در عرصه جنگ نرم و شناختی و جنگ روایت‌ها، هیئات می‌توانند بهترین روایت‌ها را داشته باشند، گفت: باید هیأت داری کنیم و به تبیین در فضای مجازی و حقیقی توجه ویژه داشته باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران هیئات در جنگ روایت‌ها و تقابل با هجمه‌های فرهنگی می‌توانند به تبیین درست بپردازند، کارسازی در هیأت‌ها و رفتن به سمت نوجوانان و جوانان را مهم دانست و گفت: امروزه دشمن جوانان و خانواده‌ها را هدف قرار داده است و برای مقابله با این هجمه‌ها باید هیأت‌ها وارد میدان شوند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا