شهرستان ها

ضرورت اجرای طرح جمع آوری خرده‌فروشان مواد مخدر در رباط کریم

رباط کریم- معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری رباط کریم بر ضرورت اجرای طرح ضربتی جمع آوری معتادان متجاهر و خرده‌فروشان مواد مخدر در این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مظاهر عشوری بعد از ظهر سه شنبه در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر رباط کریم، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر با اشاره به حساسیت موضوع مواد مخدر گفت: شناسایی مناطق آلوده به مواد مخدر و همچنین جمع آوری و پاکسازی بوستان‌ها و پارک‌های سطح شهرستان از معتادین متجاهر در دستور کار اصلی دستگاه‌های مرتبط از جمله نیروی انتظامی، شهرداری‌ها و اداره بهزیستی قرار گیرد.

عشوری اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی با انجام مستمر گشت و پایش در مناطق پرخطر نسبت به برخورد با توزیع کنندگان و مصرف کنندگان و ایجاد فضای ناامن برای آنها اقدام کند.

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری رباط کریم افزود: شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و سایر دستگاه‌های مرتبط نسبت به انجام تبلیغات محیطی و اطلاع‌رسانی در سطح شهرها و روستاها در خصوص عوارض و آسیب‌های ناشی از اعتیاد اقدام لازم معمول کنند.

وی در ادامه بر برگزاری مانور گشت سراسری و نیز طرح ضربتی جمع آوری معتادان متجاهر و خرده‌فروشان مواد مخدر به صورت مستمر، شناسایی دکه‌هایی که اقدام به فروش مواد مخدر و مشروبات الکلی می‌نمایند و بازدید مستمر از عطاری‌ها و نظارت بر فعالیت آنها و جلوگیری از فروش مواد مخدر و غیرمجاز در سطح شهرستان تاکید کرد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا