شهرستان ها

ضرورت بازشناسی تاریخ برای شناسایی خادمان از خائنان

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران بازشناسی تاریخ را برای شناسایی خادمان از خائنان ضروری دانست و گفت: اجازه ندهیم خادمان ملت تحریف و منزوی شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی بعدازظهر پنجشنبه در یادواره شهید شیخ فضل الله نوری در نور افزود: اگر امروز برای غدیر و بازخوانی خطبه غدیر و در راستای ولایت حرکت می‌کنیم به این دلیل است که تاریخ را اصلاح کنیم.

وی با اظهار اینکه علامه شیخ فضل الله نور خادم دین و اسلام است، اظهار داشت: در حق این علامه جفا شد و نگذاشتند صدایش به ملت برسد.

وی جرم شیخ فضل الله را همراهی نکردن با جریان غربگرای مشروطه یاد کرد و گفت: امروز نیز عده‌ای معتقدند باید قطب و قدرت آمریکا را باور کنیم و خود را با نظم جهانی آمریکا تطبیق دهیم و با آن کنار بیائیم.

آیت الله لائینی یادآور شد: امروز عده‌ای انقلابی‌های انگلیسی صدبرابر خطرناک‌تر هستند و تلاش می‌کنند ندای آزادیخواهی را خاموش کنند اما امروز ملتی به مراتب آگاه‌تر داریم و اجازه نمی‌دهند آنان به این خواسته شیطانی خود برسند.

امام جمعه ساری تصریح کرد: عده‌ای اندک تلاش می‌کنند مردم را از راه و کرده خود پشیمان کنند درحالی که انقلاب اسلامی دنیای استکبار را به ذلت و یاس و ناامیدی کشانده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی به عنوان زلزله‌ای ارکان سلطه را به لرزه درآورده است از این رو بازشناسی تاریخ گذاشته و بازشناسی خادم از خائن ضروری است و باید تاریخ را تحلیل کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: باید از تاریخ درس بگیریم و نگذاریم خادمان با سیاست تحریف، منزوی شوند و خائنان مناسک را در دست گیرند و تاریخ سازی و موج سازی کنند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا