شهرستان ها

ضرورت جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات در چهارمحال و بختیاری

شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری بیان اینکه اینکه جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات باید در دستور کار مدیران قرار گیرد، گفت: هیچ اعتباری از این استان نباید برگشت بخورد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حیدری ظهر یکشنبه در جلسه جذب اعتبارات خزانه اسلامی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: کشور در شرایط کرونایی، تحریم و مشکلات اقتصادی قرار دارد به همین دلیل اعتبارات بخش عمرانی استان‌ها محدود است.

وی با بیان اینکه اینکه جذب ۱۰۰ درصدی اعتبار باید در دستور کار مدیران قرار گیرد، تصریح کرد: هیچ اعتباری از چهارمحال و بختیاری نباید به تهران برگشت بخورد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه فرمانداران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی موانع جذب اعتبارات را بررسی و رفع کنند، عنوان کرد: زمان کوتاهی برای جذب اعتبار باقی مانده است که باید از آن به بهترین نحو استفاده کرد.

حیدری عدم جذب اعتبارات تأثیر منفی بر میزان تخصیص اعتبارات ۱۴۰۱ استان خواهد داشت، گفت: تخصیص اعتبار سال آینده به استان بسته به میزان جذب اعتبارات در سال ۱۴۰۰ دارد.

وی پیگیری و تلاش برای جذب کامل اعتبارات توسط مسئولان استانی را ضروری دانست و ادامه داد: موانع قانونی برای جذب اعتبارات وجود ندارد.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا