شهرستان ها

ضرورت حمایت از تشکل‌های مطالبه‌گر/امر به معروف تنها عفاف و حجاب نیست

asdasd


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با تاکید بر حمایت از تشکل‌های مطالبه گر گفت: امر به معروف تنها عفاف و حجاب نیست، پیگیر مطالبات و‌مشکلات مردم هم هستیم.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام محمد حسین طاهری آکردی بعدازظهر دوشنبه در آیین تکریم و معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران با بیان اینکه جامعه امر به معروف جامعه‌ای مرده است، گفت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر از ضروریات جامعه است.

وی ترویج، نظارت و حمایت از آمرین‌ را مهم‌ترین وظایف ستاد امر به معروف و نهی از منکر دانست و افزود: این ستاد با ۱۷ عضو اصلی تشکیل شده و موظف هستند تا مشکلات و آسیب‌های جامعه را احصاء و‌بررسی کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: در بحث فریصتین باید همه دستگاه‌های مسئول پای کار بیایند و ستاد امر به معروف نیز به تسهیل گری بپردازد.

حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری آکردی نخستین گام برای امر به معروف و نهی از منکر صحیح را شناخت معروفات و منکرات دانست و گفت: هماهنگی بین دستگاه‌ها برای اجرای آمر به معروف و نهی از منکر از ضروریات است.

وی تاکید کرد: امر به معروف تنها عفاف و حجاب نیست بلکه همه حوزه‌ها را هم در برمی‌گیرد و ما در ستاد امر به معروف و نهی از منکر تنها به دنبال عفاف و حجاب نیستیم، بلکه در بحث دستگاه‌ها ورود کرده و پیگیر مطالبات و مشکلات مردم هستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری آکردی با بیان اینکه امر به معروف باید در حوزه هنر نیز ورود پیدا کند از حضور ستاد آمر به معروف و نهی از منکر برای نخستین بار با ۹ رشته هنری در جشنواره فجر خبر داد.

وی به فعالیت تشکل‌های مردمی اشاره کرد و افزود: ۱۰ هزار طرح تذکر لسانی در پایتخت تشکیل شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری آکردی حمایت از تشکل‌های مطالبه گر را ضروری دانست و ادامه داد: تشکیل دوره‌های آموزشی از دیگر اقدامات این ستاد است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با مهم بر شمردن فریصتین گفت: امر به معروف و نهی از منکر از اصول حکمرانی دینی و دستور صریح قرآن است.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا