شهرستان ها

ضرورت رعایت استانداردهای ساخت و ساز در شهرقدس

قدس – سرپرست شهرداری قدس گفت: افرادی که در حوزه ساخت و ساز فعال هستند نقش مهمی درایجاد شهر خوب دارند که دراین مسیر باید به قانون مداری و رعایت استانداردها توجه کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید شهلی عصر شنبه در دیدار با فعالان حوزه مسکن شهر قدس با بیان اینکه شهر خوب با ساخت‌وساز خوب و استاندارد معنا می‌یابد، اظهار داشت: زمانی که هدف ساخت شهر خوب باشد در این زمینه باید ساخت‌وسازها قانون‌مداری را نهادینه کرد.

وی افزود: کالبد شهر با تک تک ساختمان‌هایی که احداث می‌شود شکل می‌گیرد، بر همین اساس سازندگان مسکن نقش بسیار مهمی در ساختن یک شهر استاندارد و توسعه‌یافته دارند.

سرپرست شهرداری قدس با تاکید بر اینکه در ساخت‌وسازها باید ضوابط و مقررات شهرسازی کاملاً رعایت شود، گفت: تحقق این امر منوط به اجرای دقیق و جدی قانون است و اگر بناها بر اساس اصول و ضوابط شهرسازی احداث شود بسیاری از معضلات حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و… کم رنگ تر خواهد شد.

شهلی عنوان داشت: در روند ساماندهی حوزه ساخت‌وساز ممکن است حواشی ایجاد شود که به تمامی فعالان این عرصه توصیه می‌شود به شایعات توجه نکرده و تمامی اخبار و اطلاعات دقیق را از طریق اداره ارتباطات شورای اسلامی و شهرداری دنبال کنند.

شایان ذکر است، در این جلسه فعالان حوزه مسکن دغدغه‌ها و مشکلات خود در زمینه ساخت‌وساز را با سرپرست شهرداری قدس در میان گذاشتند.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا