شهرستان ها

ضرورت شناسایی و استفاده اختیاراتی قانونی مدیران خوزستان

اهواز- استاندار خوزستان بر ضرورت شناسایی و استفاده اختیاراتی قانونی مدیران استان تاکید کرد و گفت: همچنین توازن خدمات در شهرها و روستاهای استان مدنظر باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب بعد از ظهر امروز چهارشنبه در همایش گرامیداشت روز ملی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها خطاب به شهرداران و دهیاران استان خوزستان اظهار کرد: شهرداران و دهیاران استان ارتباط خوبی با مردم با نظام دارند چرا که نمایندگان نظام در شهرها و روستاها به شمار می‌روند.

استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه عملکرد شهرداران و دهیاران استان باید رضایت مردم را کسب کند، افزود: نظام مهندسی کشور برنامه‌هایی را برای عمران و آبادانی شهر و روستای استان تعیین کرده است؛ بنابراین هزینه‌هایی که در پروژه‌های عمرانی استان انجام می‌شود باید ماندگاری داشته باشد.

وی بر شناسایی و استفاده اختیاراتی قانونی مدیران خوزستان تاکید کرد و ادامه داد: مبالغ حاصل از مسئولیت‌های اجتماعی، بودجه و حق آلایندگی با کمک‌ها و ایده‌های جدید به بهترین شکل استفاده شود.

حسینی محراب بر ارتباط دهیاران و شهرداران در راستای انجام فعالیت‌های کیفی در محل خدمتشان تأکید و تصریح کرد: خلاقیت، انتقال ابتکار به دیگران و دریافت تجربه از دهیاران و شهرداران موفق برای ما اهمیت دارد؛ همچنین توازن خدمات در شهرها و روستاهای استان مدنظر باشد.

استاندار خوزستان با بیان اینکه تغییر نیازمند برنامه، شجاعت و عزم راسخ است، گفت: شهرداران و دهیاران باید کاری کنند که جریان عمران، آبادانی و سازندگی با جهت‌گیری دینی شکل گیرد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا