شهرستان ها

ضرورت همکاری دستگاه‌ها در پاسخگویی به نیاز ایثارگران

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: در حل مشکلات حوزه ایثارگران استفاده از ظرفیت‌های همه دستگاه‌ها و همچنین ظرفیت‌های مردمی ضرورت دارد.

رئیس بنیاد شهید کشور عنوان کرد:


به گزارش ایلنا، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در سفر به قزوین و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان در مورد مسائل ایثارگران در کشور، گفت: متولی امور ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران است ولی نیازهای ایثارگران متنوع است و آن‌ها با دستگاه‌های زیادی در ارتباط هستند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور ادامه داد: اعتبارات دولتی پاسخگوی نیازهای جامعه ایثارگری است لذا منابع به جهت رعایت عدالت به صورت سرانه و منظم هر ماه بر اساس برنامه عملیاتی از فروردین ماه توزیع شده است که در تاریخ فعالیت بنیاد شهید و امور ایثارگران بی‌نظیر است، البته علی‌رغم این نظم و دو برابر شدن اعتبارات با حمایت دولت و مجلس همچنان عقب‌ماندگی وجود دارد.

معاون رئیس جمهور گفت: نمایندگان ولی‌فقیه در جذب حمایت مسئولین و مردم نقش مهمی می‌توانند ایفا کنند و نقش پدری در استان‌ها به عهده دارند و مطالبه‌گری آن‌ها در مورد خدمات‌رسانی به ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌تواند مؤثر باشد.

وی خاطرنشان کرد: آراسته شدن فضای شهرها به تصاویر شهدا و عطر و بوی ایثار و شهادت قلب انسان را از خودخواهی نجات می‌دهد و یکی از بهترین الگوها به عنوان کسانی که روش دیگری را برای زندگی انتخاب کرده‌اند راهگشا است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در سفر یک روزه به استان قزوین ضمن حضور در گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا با دانش‌پژوهان و کارآفرینان برتر شاهد و ایثارگر هم دیدار کرد.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا