شهرستان ها

ضعف مال‌ها و فروشگاه‌های بزرگ کرج در حوزه عفاف و حجاب

کرج- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: با وجود اقدامات خوبی که تاکنون صورت گرفته است اما هنوز مال‌ها و فروشگاه‌های بزرگ کرج در حوزه زمینه عفاف و حجاب ضعف دارند.

سعید جابری‌انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان (ع) اظهار کرد: عفاف و حجاب یک مطالبه جدی از سوی مردم دیندار و انقلابی استان البرز است که ما به عنوان مسئول باید تمام تلاش خود را برای تحقق آن به کار گیریم.

وی بیان کرد: امروز تمام مسئولان استان برای تحقق این مطالبه یک‌صدا هستند و امیدواریم این یک‌صدایی منتج به نتیجه‌ای در خور و شایسته شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز تصریح کرد: این اداره‌کل و دیگر نهادهای دینی و تبلیغی استان زیر زعامت آیت‌الله حسینی‌همدانی مشغول به کارهای گسترده فرهنگی و مذهبی در زمینه عفاف و حجاب هستند.

وی خاطرنشان کرد: با وجود گستردگی این اقدامات که در حوزه‌های مختلف مانند همایش، نشست، پوستر، کلیپ، فعالیت در رسانه‌ها و فضایی و… صورت می‌گیرد اما عده‌ای محدود با هنجارشکنی و کشف حجاب سعی دارند تا چهره استان را به نحو دیگری نشان دهند.

سواستفاده هنجارشکنان از مال‌ها و فروشگاه‌های بزرگ شهر کرج

جابری‌انصاری گفت: یکی از اماکنی که هنجارشکنان بیشترین استفاده برای کشف حجاب را از آن می‌کنند مال‌ها و فروشگاه‌های بزرگ شهر کرج است.

وی اظهار کرد: با وجود اقدامات خوبی که تاکنون صورت گرفته است اما هنوز مال‌ها و فروشگاه‌های بزرگ کرج در همکاری در زمینه عفاف و حجاب ضعف دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز بیان کرد: در این زمینه مسئولان مال‌ها و فروشگاه‌های بزرگ کرج باید اقدامات فرهنگی خود در زمینه حجاب از جمله نصب پوستر و بنر و همچنین تذکر به معدود واحدهایی متخلف را افزایش دهند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی یکی از ارگان‌هایی است که بیشترین فعالیت را در زمینه برخورد با کشف حجاب انجام داده است، تصریح کرد: جا دارد از تلاش‌های بی‌شائبه نیروهای خدوم انتظامی تقدیر و تشکر کنیم.

جابری‌انصاری خاطرنشان کرد: جا دارد که نیروی انتظامی همانگونه که تمام قد برای مقابله با هنجارشکنی ایستاده است با ورود گسترده‌تر در زمینه بی‌حجابی در مال‌ها و فروشگاه‌های بزرگ شهر کرج با این ناهنجاری برخورد قاطعانه‌تری کند.

وی متذکر شد: امیدواریم دادستانی نیز به مانند همیشه همراه نیروی انتظامی برای برخورد با این هنجارشکنی باشد تا بتوانیم چهره شهر کرج را عاری از چنین ناهنجاری‌هایی بکنیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا