شهرستان ها

طراحی، ساخت و نصب المان‌های نوروزی در سطح‌ تبریز

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از تداوم اجرای عملیات طراحی، ساخت و نصب المان‌های نوروزی در سطح‌شهر خبر داد.

یک مسئول خبرداد؛


به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، سیامک آسیایی با اعلام این خبر گفت: در آستانه سال نو و همزمان با اجرای طرح‌های “استقبال از بهار” توسط حوزه سیما، منظر و فضای سبز المان‌های نوروزی و مناسبتی و نیز سردیس و تندیس مفاخر و مشاهیر آذربایجان و ایران پس از طراحی و ساخت به تدریج در شهر نصب می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه المان‌های نوروزی پس از انتشار فراخوان ملی و دعوت از هنرمندان صاحب سبک کشوری در حال تهیه و ساخت هستند، تصریح کرد: پس از انتشار فراخوان، ۴۴ اثر از هنرمندان سراسر کشور با رای کمیته حجم سازمان سیما، منظر و فضای سبز انتخاب و جهت اجرا به مناطق دهگانه ابلاغ شده که در کلیه مراحل سازمان سیما، منظر و فضای بر روند ساخت و نصب المان‌ها نظارت دارد.

آسیایی در این زمینه خاطرنشان کرد: طراحی و ساخت المان‌های جدید، بهسازی و جابجایی المان‌های قبلی، بهسازی و رنگ آمیزی پیکر تراشه‌های چوبی و پهن سفره‌های هفت‌سین در سطح شهر از امور مربوط به معاونت سیما، منظر سازمان در روزهای اخیر بوده که در آستانه سال نو در حال انجام است.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا