شهرستان ها

طرح‌های کمربندی و فاضلاب دماوند در ردیف بودجه ملی قرار گرفته است

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس:

دماوند- نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح‌های کمربندی و فاضلاب دماوند در ردیف بودجه ملی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید احمد رسولی نژاد عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری دماوند که با حضور رضا طاهر خانی، فرماندار، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی، امام جمعه شهرستان و سایر مسئولان برگزار شد اظهار داشت: طرح احداث جاده کمربندی منطقه گیلاوند طی ۱۲ سال گذشته، ردیف بودجه ملی نداشت که با تلاش‌های شبانه‌روزی، این طرح در بودجه ۱۴۰۱ کشور قرار گرفته است.

رسولی نژاد گفت: در اجرای احداث کمربندی تنها به دنبال اعتبارات دولتی نیستیم، چراکه اجرای آن بر اساس آخرین برآوردها، ۶ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و بر همین اساس، وزیر جدید راه و شهرسازی موافقت کرده که بخش خصوصی در اجرای طرح ورود کند و به ازای آن نفت یا زمین بدهند.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: مقرر شده که در ابتدای سال آینده، نشستی با حضور مسئولان وزارت راه و شهرسازی، بنیاد مستضعفان و قرارگاه خاتم الانبیا (ص) در خصوص اجرای طرح کمربندی منطقه گیلاوند برگزار شود و همچنین فاضلاب شهر دماوند نیز با پیگیری‌های صورت گرفته، در ردیف بودجه ملی قرار گفته است.

وی در ادامه عنوان داشت: تخصیص اعتبارات برخی از طرح‌های مهم شهرستان در سفر رئیس جمهور به شهرستان‌های استان تهران که در ماه مبارک رمضان انجام می‌شود، مطالبه و مصوب خواهد شد.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا