شهرستان ها

طرح تحول در حوزه اجتماعی وفرهنگی به دنبال پرهیز از موازی کاری است

اراک- استاندار مرکزی گفت:طرح سازماندهی در حوزه فرهنگی و اجتماعی به دنبال پرهیز از موازی کاری بین دستگاهی است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص الائمه عصر سه شنبه در کارگروه تخصصی امور اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان مرکزی اظهار داشت: یکی از ضرورت‌های مهم امروز در دستگاه‌ها تبدیل کردن سند تحول دولت مردمی به عنوان گفتمان است و دستگاه‌ها برای اجرا و گفتمان سازی این سند تلاش کنند و منتظر بخشنامه و ابلاغ دستگاه‌های ملی نباشند.

استاندار مرکزی افزود: متأسفانه تعدد دستگاه‌های متولی در حوزه اجتماعی و فرهنگی باعث آفاتی شده است و قطعاً باید اصلاح شود و لذا این سند به دنبال این است موازی کاری‌ها را کاهش دهد و تقسیم کار بین دستگاه‌ها صورت گیرد و قطعاً اثرگذاری بهتر و مطلوب‌تری اتفاق می‌افتد.

وی با بیان اینکه طرح سازماندهی در حوزه فرهنگی و اجتماعی به دنبال پرهیز از موازی کاری بین دستگاهی است، گفت: به دنبال ایجاد هم افزایی و حرکت تحولی مبتنی بر سند تحول هستیم و این طرح شتاب دهنده خواهد بود.

مخلص الائمه ادامه داد: طرح سازماندهی برنامه‌ها باعث سازماندهی و نظم بهتری در سیستم اداری و بین دستگاهی چراکه متأسفانه شاهد هستیم که در سیستم اداری به شدت دچار کار موازی، تکراری و اقداماتی معارض با یکدیگر هستیم که علت آن وسیع بودن حجم کارها در همه حوزه‌ها است.

وی خاطر نشان کرد: وجود نیروهای با انگیزه از نقاط قوت دستگاه‌های اداری محسوب می‌شود و علیرغم کمبود نیرو حجم کار در دولت سیزدهم چندین برابر شده و امر تحول نباید منتظر نیروی انسانی باشد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا