شهرستان ها

طرح توسعه پتروشیمی خراسان و انتقال پساب باید برای مردم شفاف شود

بجنورد- استاندار خراسان شمالی خطاب به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: موضوع توسعه پتروشیمی و انتقال پساب باید به صورت جدی برای مردم شفاف شود که امیدواریم این امر به زودی محقق شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا حسین نژاد صبح جمعه در دیدار مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی کشور که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: حل مشکل بیمه قالیبافان استان الزامی است زیرا این مشکل در برخی استان‌های کشور از جمله خراسان شمالی پررنگ‌تر است.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه باید این استان به عنوان یک استان مستقل در اجرای برنامه‌های سازمان تأمین اجتماعی کشور دیده شود، افزود: شهرستان‌های این استان نیازمند بخش درمانی مستقل و افزایش تعداد تخت‌های بیمارستانی هستند.

وی بیان داشت: این موضوع باید مورد بازنگری مجدد قرار گیرد ضمن آنکه حمایت‌های لازم جهت تخصیص زمین و ساخت را هم خواهیم داشت.

وی با تاکید بر اینکه در راستای اجرای منویات دولت در جهت برقراری عدالت در حوزه‌های مختلف هستیم، تصریح کرد: موضوع توسعه پتروشیمی و انتقال پساب آن را باید به صورت جدی برای مردم شفاف شود که امیدواریم این امر به زودی محقق شود.

حسین نژاد با اشاره به اینکه ۳۰ درصد جمعیت استان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند، افزود: ضروریست تا برای همه مردم استان در برخورداری از خدمات بیمه‌ای عدالت برقرار شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا