شهرستان ها

طرح «سلام شهید» محوری‌ترین برنامه روز شهید

کرج – مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز گفت: طرح «سلام شهید» محوری‌ترین برنامه روز شهید، نمایانگر ارزش و قداست خون شهیدان در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، طرح کشوری «سلام شهید» عصر یکشنبه به مناسبت ۲۲ اسفند روز بزرگ‌داشت شهدا با حضور استاندار و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان البرز در سالن شهدای دولت استانداری البرز آغاز شد.

سلیمان رستمیان در این مراسم اظهار کرد: برنامه‌های ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا بر مبنای تبلیغی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برنامه‌ریزی و با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی در سطح استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز اجرای طرح «سلام شهید» را محوری‌ترین برنامه روز شهید عنوان کرد و گفت: دستورالعمل این طرح که با هدف تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برنامه‌ریزی شده به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ‌شده است.

البرز ۵ هزار و ۲۴۶ شهید دارد

مجتبی عبداللهی استاندار البرز نیز با قدردانی از همه مدیران استانی در خصوص گرامی داشتن یاد شهید و شهادت اظهار کرد: روز شهید یک حرکت فرهنگی است که در راستای اقدام عملی و ارزشمند در ارتباط با فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین استفاده از این ظرفیت برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدا دانست.

وی با بیان اینکه طرح سلام شهید باعث ایجاد فرهنگ ایثار و شهادت در استان می‌شود، گفت: در روز ۲۲ اسفند که به نام روز شهید نام‌گذاری شده است، از تک تک مدیران کل استان دعوت به عمل آوردیم که از امروز با همدیگر به دست‌بوسی از خانواده معظم شهدا برویم.

استاندار البرز متذکر شد: این استان ۵ هزار و ۲۴۳ شهید را تقدیم انقلاب کرده است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا