شهرستان ها

طرح « صبرا و اسما» در مازندران اجرا می شود

بابل- کارشناس مبلغات تبلیغات اسلامی مازندران از اجرای طرح‌های تبلیغی صبرا و اسما ویژه مبلغات استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، معصومه جعفریان صبح پنجشنبه در گردهمایی مدیران ادارات تبلیغات اسلامی استان که در بابل برگزار شد، با بیان اهمیت توجه به شبکه تبلیغی بانوان، گفت: برای انسجام و هم افزایی بانوان فعال مبلغه فعال، طرح ملی به عنوان شبکه تبلیغی اسماً و صبرا در استان‌های کشور در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه صبرا چکیده عنوان صحنه گردانان بردبار روایت امید و اسماً خلاصه انجمن بانوان سخنران و مبلغات انقلابی است، افزود: این دو طرح در اوایل پاییز ۱۴۰۲ طی فراخوانی در سه مرحله یعنی ثبت نام، ارزیابی، وبینار همراه آزمون پذیرفتگان مشخص شد.

این مسؤول بانوانی استان در ادامه خاطر نشان کرد: ویژگی طرح اسماً این است که مبلغه باید سخنرانی مستمر داشته و نباید فقط به مناسبتی‌ها منحصر باشد.

جعفریان با تاکید بر فعالیت ۱۰۰ نفر از بانوان مبلغه در این طرح‌ها، بیان داشت: در طرح صبرا، تبلیغ به صورت تیمی و میدانی و مستمر است و البته در پذیرش هردو شبکه تبلیغی، نیاز به کد رسمی حوزه است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در آینده نزدیک سطح بندی اسماً و صبرا انجام می‌شود و با توجه به سطح بندی، به مبلغات اعلام خواهد شد.

گردهمایی مدیران ادارات و نمایندگی‌های تابعه با حضور مدیر کل، معاون فرهنگی و تبلیغ، رئیس اداره امور قرآنی و مدیران تبلیغات اسلامی شهرهای مازندران در بابل برگزار شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا