شهرستان ها

طرح قرآنی «حلیه» در گناوه اجرا شد/ استقبال گسترده نوجوانان

گناوه- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه گفت: طرح قرآنی «حلیه» با موضوع حفظ قرآن مورد توجه علاقمندان به کلام وحی در شهرستان گناوه قرار گرفت.

حجت الاسلام علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طرح قرآنی «حلیه» با موضوع حفظ قرآن مورد توجه علاقمندان به قرآن در شهرستان گناوه قرار گرفت و نوجوانان شرکت کنندگان توانستند از یک تا چهار جز را در این طرح حفظ کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناوه افزود: اجرای طرح قرآنی «حلیه» که نخستین بار در استان بوشهر به میزبانی شهرستان دارالمومنین گناوه برگزار شد، از اهمیت فوق العاده ای برخوردار بود.

وی اضافه کرد: در دورانی که شیاطین انس و جن برای اسلام هراسی و زیر سوال بردن کتاب خدا یعنی قرآن کریم، نقشه شوم خود را با قرآن سوزی و زیر پا گذاشتن مقدسات و توهین به مسلمانان جهان اجرا می‌کنند، علاقمندان و ارادتمندان به کتاب وحی الهی با اجرای طرح پرورش حافظ قرآن نقشه‌های آنها را نقش بر آب کردند.

وی گفت: مؤسسه قرآنی انصار المهدی (عج) شهرستان گناوه به عنوان مجری این طرح تمام تلاش خود را جهت احیای معارف قرآنی به کار گرفت و و با اجرای این طرح توانست نخبگان قرآنی را به جامعه اسلامی هدیه و معرفی کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناوه بیان کرد: از این طرح بزرگ که میزبان نوجوانان شهرستان بود می‌توان به عنوان الگوی قرآنی در جامعه نام برد که مسیر معارف قرآنی را به خوبی تبیین کرده و مراکز و جامعه قرآنی را به اهداف خود در این مورد نزدیک تر کند.

وی با تقدیر از همه دست اندر کاران و برگزار کنندگان این طرح در شهرستان گفت: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه از همه کسانی که در اجرای این طرح بزرگ قرآنی در راستای اعتلای نام قرآن تمام همت خود را به کار گرفتند و همکاری کردند تقدیر می‌کند و آماده هر گونه همکاری در راستای نشر معارف و فرهنگ اسلامی و قرآنی و تداوم این برنامه‌ها در سطح شهرستان است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا