شهرستان ها

طرح قطار پرسرعت مشهد باجدیت در حال پیگیری است

معاون رئیس جمهور مطرح کرد؛

معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری گفت: اجرای طرح قطار پرسرعت مشهد باجدیت از سوی دولت سیزدهم در حال پیگیری است.


به گزارش ایلنا از مشهد، محسن منصوری در مراسم تجلیل از خادمان زایران نوروزی بیان کرد: در مسئله جابجایی مسافر به مشهد باید تحول رقم بخورد و طرح قطار پرسرعت مشهد یکی از مهم‌ترین این طرح ها است که به جد پیگیر آن هستیم و گشایش های خاصی در این زمینه رقم خورده است.

وی با بیان این که، تلاش ها در خدمت به زایران در خراسان رضوی شایسته تقدیر است، ادامه داد: اگرچه امکانات محدود و ظرفیت اقامتی رسمی ۱۳۰ هزار نفر شب است اما برخی شبها تا ۲ میلیون نفر اقامت در مشهد ثبت شد.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: کمبود امکانات با کار جهادی در مشهد رفع شده و مسوولان با برنامه ریزی موفق به ارتقای سطح خدمت رسانی شده اند.

این مقام مسوول تاکید کرد : بخش زیادی از میزبانی با نقش آفرینی مردم رقم می‌خورد ضمن اینکه باید بدانیم راه نجات کشور ما همین جلب مشارکت های مردمی است.

منصوری تاکید کرد: مردم باید به شکل واقعی میدان دار باشند و مشارکت مردم در امور مهمی مانند اقتصاد و زیارت باید فراهم شود.

معاون اجرایی رئیس جمهور با تاکید به این‌که، گسترش مراکز اقامتی برای بهره اقشار ضعیف در مشهد ضروری است، گفت : این مسئله با راهکار مردمی سازی می‌تواند انجام شود و باید در این جهت بسته اقتصادی طراحی شود. مشهد جاذبه مادی و معنوی فراوانی دارد و باید موانع را از روی سرمایه گذاران داخلی و خارجی برداشت.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا