شهرستان ها

طرح ملی «عمران روستا» در ۷ روستای البرز اجرا می‌شود

کرج- مسوول سازمان بسیج مهندسین عمران سپاه استان البرز گفت: طرح ملی «عمران روستا» به مناسبت هفته بسیج در هفت روستای استان اجرا می‌شود.

علی فیروز زارع در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: طرح ملی «عمران روستا» به مناسبت هفته بسیج به صورت نمادین در هفت روستای استان اجرا می‌شود اما روستاهایی بسیار بیشتری را در سطح استان شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه در این طرح یک میز خدمت میدانی جهت رفع بسیاری از مسائل و مطالباتی که روستاییان با بسیاری از ادارات مواجه هستند برگزار می‌شود، افزود: در این طرح با حذف بروکراسی پیچیده اداری راه توسعه عمرانی و زیرساختی روستاها و مشکلات شهروندان همواره می‌شود و ضمن خدمات رسانی به اهالی روستاها مشکلات زیر ساختی روستاها نیز مرتفع می‌شود.

مسؤول سازمان بسیج مهندسین عمران سپاه استان البرز تصریح کرد: یکی از آثار خیر اجرای این طرح در روستاهای استان البرز بررسی راهکارهای احیای قنات‌ها، چشمه‌ها و آبرسانی به روستاها و یا رفع مشکلات آب روستاها خواهد بود.

وی با تشریح تلاش مهندسان بسیجی در خدمات رسانی به روستاها تصریح کرد: اهتمام امروز مهندسان بسیجی یادآور تلاش مهندسان در دوران دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه مردم کمتر از نقش سازنده و بسیار پر اهمیت مهندسان در دوران جنگ تحمیلی که به سنگر سازان بی سنگر معروف بودند، آگاه هستند، خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های مهم سازمان بسیج مهندسین عمران سپاه استان البرز تولید محتوا در زمینه فعالیت‌های ارزشمند مهندسان دوران دفاع مقدس است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا