شهرستان ها

طرح نظارتی ویژه شب یلدا در خراسان رضوی آغاز شد

مشهد- مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: طرح نظارتی تعزیرات حکومتی ویژه بازار شب یلدا از ۱۵ آذرماه در خراسان رضوی آغاز و تا ۳۰ آذرماه ادامه خواهد داشت. 

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مرتضی مدنی اظهار کرد: طرح نظارتی ویژه بازار شب یلدا با هدف نظارت بر فروشگاه‌های مواد غذایی، بنک داران، بازار میوه، آجیل و شیرینی، گل و گیاه در گشت مشترک تعزیرات حکومتی از ۱۵ آذر تا ۳۰ آذر ادامه دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی افزود: این طرح با رویکرد پیشگیرانه در حمایت از حقوق مصرف کنندگان، کنترل بازار و تشدید نظارت در تنظیم بازار و جلوگیری از گران فروشی با همکاری دستگاه‌های نظارتی از قبیل جهاد، صمت و اتاق اصناف انجام می‌شود.

وی گفت: با توجه به اختیارات قانونی واحدهای صنفی متخلف علاوه بر ۱۰ برابر جریمه، به اشد مجازات و تعطیلی واحد صنفی نیز محکوم می‌شوند.

به گفته مدنی شعب تعزیرات حکومتی به همراهی بازرسان دستگاه‌های متولی و نظارتی از جمله سازمان صمت، بسیج اصناف، صدا و سیما، اتاق اصناف، پلیس امنیت، در غالب اکیپ‌های گشت‌های مشترک با محوریت تعزیرات حکومتی از واحدهای صنفی بازرسی و در صورت مشاهده تخلف پرونده تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی بیان کرد: اتحادیه‌های مربوطه باید در این ایام به واحدهای صنفی زیر مجموعه خود نظارت بیشتری داشته باشند و مردم شریف استان نیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی و بهداشتی می‌توانند گزارش شکایت خود را در سامانه شکایات Tazirat۱۳۵.ir ثبت نمایند تا با قید فوریت به تخلف اعلامی رسیدگی شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا